logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

湯洛雯自爆有了解中對象

2019-08-20

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎諾懿與湯洛雯(靚湯)昨日返電視城為《Do 姐有問題3》錄影,兩人一組玩遊戲,諾懿表示有睇過兩集,玩遊戲應該沒難度,不過兌換率個遊戲要靠靚湯, 因她經常拍《3日2夜》飛得地方多識計匯率,大家商量過不揀非洲不知名的地方。

諾懿笑言希望可以賺返些使費,因為兒子小春雞已返幼稚園學前班很多使費。他謂兒子今日開學,太太帶兒子返學, 但忘記給兒子開學利是。

湯洛雯日前突然在網上放了一張愁爆相,表示:「有點累的感覺,身和心。」舊愛羅天宇亦有回覆,不少網民更留言叫他們復合。 靚湯隨後亦發文澄清與羅天宇只是好朋友,不是復合亦沒有曖昧。問到靚湯是否有心事?她笑說:「 每個月有幾日都會有心事。(點解甫張愁爆相?)因為好耐冇upload相,見到張舊相幾靚,咁冇理由張相唔開心寫囍r好開心,九唔搭八咁。(羅天宇係唔係唔會有機會?)唔想每次出post都扯上佢,但我]唔會割席,因為係好好朋友。」

揚言將來都不會與羅天宇復合的靚湯,透露現時有了解中的對象,問到對方是圈內人還是圈外人時,她則不肯透露。諾懿亦祝福靚湯幸福:「佢年紀唔細喇。(有冇男仔介紹她?) 我唔係隨便介紹。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻