logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

衛詩雅喜獲外國觀眾捧新片場

2019-08-29
■有外國人入戲院支持,衛詩雅感到非常驚喜。■有外國人入戲院支持,衛詩雅感到非常驚喜。

香港文匯報訊 衛詩雅及林德信主演,吳耀漢、吳浣儀、關寶慧演出的驚慄懸疑電影《雙魂》日前在香港正式上映。電影中兩位男女主角林德信和衛詩雅近日走遍港九新界,連跑多間戲院謝票。其中一場謝票中,更有外國人入戲院支持,衛詩雅感到非常驚喜︰「入到戲院見到有外國人,當時真係好開心,因為有唔同國籍鴾H睇,可以畀唔同意見我。」她直言滿意自己的演出,並謂︰「我覺得盡髐O就得,對得住大家,當然票房愈好就愈開心。」

至於林德信同樣大讚入場支持的觀眾,他說︰「觀眾好叻,有大部分人睇第一次就已經明白劇情,有幾個觀眾仲睇得好清晰,細緻位都睇到,但我也未必可以睇到晒所有洁C」為了看到觀眾的反應和口碑,林德信更於散場後在門口「視察」,他說︰「見到好多觀眾完場後繼續去傾劇情,自己好開心,最開心令到觀眾睇完後同朋友一齊討論,好多時大家入戲院睇完戲後,離開時或者返到屋企就忘記驉C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻