logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民罵蔡忘公謀私

2019-10-21

Jennifer Lao:咁點解係當初你](台灣當局)又要咫H,現在又自掌嘴吧(巴)!

Delia Tam:枉佢自稱法律博士,無法無天,知法犯法。陳同佳全個犯罪過程都在台灣,想要香港提供咩罪證?

Joe Wong:即係只要係香港人,都有至少一次機會去台灣「發財」,只要番(返)到香港就冇事......

Yim Ying Lam:台灣的反應真是令人非常詫異,夾硬拋出一些理由,令一件彰顯法治的事無法完成,有說政客的嘴臉最醜陋,蔡英文是最中之最!

Thomas Tsang:台灣在民進黨手中,一樣都是是非顛倒,殺人犯自行投案都不受理?

Billy Lo:因為陳同佳返去台灣自首......蔡英文係(騿^選舉工程上就會少左(驉^一項爭取「台獨」選民既(鵅^因素。

Michelle C:蔡包子點會理你公唔公道,佢只會諗自己麍F治利益,冇人性!

Spenser Yeung:只玩政治不講公義,香港是不是要追求這樣的民主?

Kc Law:利益臉前什牴靋官(觀)都不會理會,這才是真人性。所有爭取民主自由都是假裝的。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻