logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

王梓軒和尚Look見驚喜

2020-01-10
■王梓軒再演利瑪竇,依然感到壓力不少。■王梓軒再演利瑪竇,依然感到壓力不少。

香港文匯報訊 唱作人王梓軒(Jonathan)重演利瑪竇,早前已假尖沙咀文化中心開鑼。與上次一樣,由利瑪竇少年演到老死,壓力不少,除了排練時間比之前少一半外,對白要講文言文、意大利文同拉丁文都甚有難度,梓軒話:「每次演出都係出盡全力,上次已經覺得做到最好,但今次再深化,發現上次演漏鬫n多洁A因為實在好多台詞、好多歌、好多位......由三十幾歲,演到六十幾歲去世,就算掌握到個流程已經好忙。今次就鬗J面搵番好多友情、情義、親情,人性鼣n弱,令觀眾有多囍@鳴、愛同堅持,講好似好抽象,離我]好遠,但今次演活驉C」

莫文蔚話:「好勁呀!成件事好震撼,同埋我覺得Jonathan好犀利,得佢先可以做到,冇人可以做到呢個角色,真係冇第二個,佢一出場已經覺得好靚仔,哈哈......(在旁黿穈a笑說:因為真係似一個西人)都似謘I你和尚Look都好得,今次幾驚喜,(有冇邊一Part感動到你?)有,有好多,我都係基督徒,裡面講鵀n多炡ㄔ敦囧鴔琚A我覺得成個騷都好難,真係好難,灟絳痋B拉丁文、意大利文,好深......」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻