logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】快利寶轉泥有圖謀

2020-01-10

近期彭國年火速泊到告東尼碼頭,上場在谷草一哩初次登場由何澤堯爆半冷隻「孖寶兄弟」,今次都俾埋佢騎,假如彭國年騎得好,相信好大機會交俾呢位法國好手跑埋餘下三關四歲系列賽事。

彭國年只識講法文,所以並唔能夠直接與大部分練馬師溝通,現時練馬師當中,除告東尼識法文外,高伯新亦懂,皆因佢鰝k國開過一輪倉,英文與法文都難唔到呢位英籍練馬師。大家仲記唔記得,巴度今次來港再度客串開齋馬是出自那個馬房,答案就係高伯新,皆因巴度亦是法國仔一名,要索取支持,當然搵禷禸嬦U的馬房,高伯新法國開倉一段日子,巴度搵支持向高伯新開聲,高伯新又點會托手肘,結果今季巴度客串期第一場頭馬就係高廄鵅u獨角寶寶」。今次日賽,巴度又獲得高伯新支持,就係近期降回四班上陣的「快利寶」,講真呢隻馬跑谷草一哩就話有根有據,但跑泥地經驗就唔多,在港上陣三季,跑過一次泥地千二米,得第七名輸三個身位俾頭馬「勇冠多」,相隔季多兩季,馬房才替呢隻馬部署第二次泥地賽,今次揀一哩角逐,路程性能應該更合發揮,當然,大家都好懷疑呢隻馬泥地性能,有冇其他同場列陣分子咁犀利,呢個問題從巴度決定揀呢隻馬,就證明到「快利寶」泥地性能一定唔錯。事關同場之中,上次由佢披甲隻「紅粉彩影」,如非該場途中意外多多,搞到後上不及,「八太子」一定贏唔到「紅粉彩影」,後者今次韋達再安排牠出戰泥地一哩,如果巴度再騎,相信好大機會補中,但巴度改騎同父鵅u快利寶」執韁,大家可以細心睇睇,「快利寶」與「紅粉彩影」屬同父馬,故泥地性能可以話必合,而佢鴷擠u更屬美國馬,巴度揀得佢上陣,而高伯新又肯安排隻馬出戰泥地賽,大家不妨信佢]捧鼣鶠C

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻