logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

阿姐安排羅家英家居隔離 夫妻同屋不同層

2020-03-26
■汪明荃、陳展鵬、林夏薇及吳若希等昨日一起錄製節目。■汪明荃、陳展鵬、林夏薇及吳若希等昨日一起錄製節目。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)汪明荃(阿姐)、陳展鵬、林夏薇及吳若希等,昨日到將軍澳電視城錄影節目《娛樂大家10點半》,阿姐被問到老公羅家英昨日由馬來西亞吉隆坡回港後,需作家居隔離一事,她表示已為對方做好準備,預備了客房給他住14日,以及有專用廁所,入面有齊消毒用品及日用品。阿姐又說:「我]隔層隔離,佢二樓,我三樓,一定會遵守隔離規定,同埋唔會一齊食飯,工人會送洐馴h佢間房。」

她又指家英之前已在吉隆坡隔離了多日,問到可怕他會覺得悶?阿姐倒不擔心:「唔會,都習慣驉A佢會自己睇書、上網、玩Game,返香港安全齱A唯有用視像電話溝通,(家英哥會唔會掛住你偷偷出房?)唔會。」

陳展鵬和林夏薇表示受疫情影響,最近都減少出街,展鵬笑言近日多了時間留在家中跟一歲女兒修補關係:「因為之前拍劇好忙,一拍就5、6個月,個女都唔認得我,呢排好返齱A抱佢都唔會喊。」問到「限酒令」對林夏薇的食店可有影響?林夏薇指說:「山頂間舖賣珍珠奶茶,以前就有(賣酒),都冇辦法,都要遵守,希望疫情快纗L。」

吳若希(Jinny)與同公司的菊梓喬(Hana)一直盛傳不和,近日Hana在訪問中自爆經濟拮据,就連繳交5位數稅款都成問題,問到Jinny可有留意?她坦白說:「有睇到,關我咩事?點解要問我?(會唔會借錢畀佢?)老闆會借錢畀佢謚捸I輪唔到我。(公司抽佣好多?)我點知呀!我同佢合約形式唔同,唔關我事。」 她又承認藝人是表面風光,又呻自己都好窮,受疫情影響,近日收入都減少了。

另外,昨日有傳無芋]TVB)有員工確診新冠肺炎,企業傳訊部回覆傳媒查詢時,表示無邦q視娛樂新聞台一名女職員昨日感到不適,自行前往醫院求診,新型冠狀病毒檢驗結果為陰性。為安全起見,同組20名同事今日會進行檢測,辦公室已全面消毒清潔。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻