logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

演馬國明「惡妻」難抽離 苟芸慧避免分心 謝絕老公探班

2020-05-29
■現實生活中,苟姑娘對茼悀膝蝳部u惡」的一面。■現實生活中,苟姑娘對茼悀膝蝳部u惡」的一面。

香港文匯報訊(記者 李思穎)苟芸慧(苟姑娘)自2018年下嫁老公陸漢洋後,過茤笑痐皏丰丰肮﹛A近日無釆鶻膜兮@集《飛虎之雷霆極戰》便是苟姑娘婚後的首部港產作品,劇中她飾演馬國明(馬明)太太「殷婷」,演繹「惡妻」一角,大抵太投入角色,苟姑娘不自覺把「惡」的一面帶回家,老公陸漢洋首當其衝亦照單全收,盡顯「愛」的一面!

苟姑娘相隔4年重返香港熒幕幫娘家拍劇,今次「復出」,她大叫緊張,兼特別感觸:「因為我個人較念舊,當見返電視城化妝師、工作人員、攝影師,好感動,勾起不少開心回憶。」

劇中,苟姑娘飾演一名惹笑「惡妻」,有不少「鬧爆」老公馬明的鏡頭,為緊湊的飛虎劇情帶來輕鬆的喘息位,苟姑娘表示:「今次拍攝完全唔辛苦,可能時間安排得好,而且同馬明對手戲都以輕鬆為主,唔使打、唔使喊;記得我同馬明開工鼤臚@場戲,就要發脾氣鬧佢,麚儺艇糬n鷁鯠]度拍,好多人望住,所以都幾大挑戰。」她首次跟馬明合作已經讚不絕口:「馬明好有耐性,拍攝期間,有時自己狀態唔好都會梩芋A但馬明就好有耐性,對住我笑鵅A叫我唔使咁緊張,安慰我。戲中我]有個囡囡,埋位之前,我見到馬明會主動同個小朋友玩、傾偈,感覺好有爸爸feel,亦令我好安心同佢工作。」

唔覺意將惡樣帶返家

提到演「惡妻」,苟姑娘指現實生活中,她對茼悀膝蝳部u惡」的一面,她說:「佢(老公)有反映過我拍呢套劇時,個人特別惡,可能我唔覺意將角色鴭坋瘙a埋返屋企,但我覺得佢應該接受到,鷎x儮L程,表達到我儱Q法,我估佢都鍾意鵅C」

《飛虎之雷霆極戰》是苟姑娘婚後首部作品,在拍攝期間老公陸漢洋可有到場探班?苟姑娘沒好氣表示:「試過一次,佢話咁鰝近工作,之後就『愛的迫降』咁空降拍攝現場。我返到屋企同佢反映,唔好再鬺琱u作位置出現,咁樣會令我分心,好似成日有對眼望住我咁,好唔自在。不過佢就話,鶡葦Y邁趕貝,仲話馬明係佢偶像。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻