logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

黃日華遵從太太遺願:我們要乖

2020-05-29
■ 黃日華與女兒抵達殯儀館。■ 黃日華與女兒抵達殯儀館。

堅強面對喪妻之痛 偕愛女互扶持

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃日華(華哥)的太太梁潔華,於5月26日因器官衰竭離世,終年59歲,飽受喪妻之痛的華哥,昨午偕同獨生女黃芷晴到紅磡世界殯儀館為亡妻辦理身後事,戴上眼鏡及口罩的華哥一臉憔悴雙眼通紅 ,而芷晴則戴上漁夫帽及口罩全程低頭及不時飲泣,華哥表示與女兒在這段時間會互相扶持及堅強面對,而梁潔華的喪禮將於6月13日設靈,翌日出殯。

昨日下午華哥與女兒等一行四人抵達殯儀館,華哥和芷晴亦有停低接受傳媒拍照及訪問,華哥先跟大家說:「大家有心、有心,唔該。」

芷晴前晚於社交平台發文表達喪母心情,並以「勇敢的女皇」稱呼媽咪,她表示會帶荈咪那份堅強,好好生活下去,並希望媽咪能「回來」當她的女兒。問芷晴在社交平台抒發心情後,心情有否好些?她說:「好好多,因咁多年都冇講。(有冇夢見到媽咪?)暫時未,但屋企客廳出現一隻飛蛾,好似識聽我同爸爸講洁C」問到這幾天是否陪茪鷟阨氶A華哥代為回答:「呢兩日都有陪住我,鰫O段時間要互相扶持、照顧,我]兩個都OK,堅強,大家放心。(太太有何遺願?)都係叫我睇住個女,阿女睇住我,照顧佢阿媽同灠坁哄A叫我]要乖齱C(呢段時間會唔會停工?)不嬲都停工,再加上疫情,做鷩雩荌洏,暫時辦好太太身後事先,未有詳細復工打算。(太太有冇講過身後事點辦?)佢有同我講過,太太有立遺囑,並叫我鶼X時拎出邁說A但未有時間搞。」

芷晴被問到是否想來生媽咪做其女兒時,她說:「係呀,爸爸話媽咪呢一生咁辛苦照顧我,為鷛蚥U我放棄自己事業,希望我體會佢翵丹漶C」問到華哥現時的心情如何?他說:「我OK,因為呢件事唔係好突然發生,都有幾年時間畀我]慢慢適應,去接受呢個事實,我]父女都知道呢一日始終都會來臨,呢3年時間畀我]適應、坦然同堅強去面對。」華哥又稱讚太太生前不論在事業、照顧家庭、動物都很叻,做人都好堅強,永不放棄,不會向困難屈服,無論這幾年如何辛苦,大家見到都心痛,但她沒有放棄過,一定堅持到底,希望可以打贏場仗,克服一關又一關,都是想給人帶出不要放棄生命,生命真的好重要這訊息。

亡妻遺憾未見愛女出嫁

問到太太在最後階段是否很辛苦?華哥說:「唔會喇,可能彌留期間器官衰竭,痛苦已過晒,佢走得好舒服,我]同佢講洁A感覺到佢係笑住走。(太太有何遺憾?)佢始終都擔心個女仲未嫁,又好擔心佢媽咪,我叫佢放心,芷晴大個女,唔使我照顧佢,個女照顧返我,同埋一定會照顧佢阿媽。(經濟方面有冇問題?)冇問題,大家放心,我同個女一齊住。」說罷對住女兒說:「希望以後日子阿女睇住我。」

芷晴又透露已挑選了媽咪的遺照,她說:「媽咪有病後唔鍾意影相,我睇返手機同媽咪呢4、5年只得4、5張合照,上年母親節媽咪肯打扮同我]出去食飯、同我影相,我好開心,有張相我同佢影,佢戴住粒石,上面有健康兩個字,我揀呢張相,希望佢可以帶住健康咁走,而壽衣就未清楚。」華哥表示喪禮儀式會以香港創價學會佛教儀式舉行,遺體應該會火化。

兩父女在殯儀館逗留了3個多小時後離開,華哥透露太太的喪禮將於6月13日設靈,翌日出殯,安葬地點則未定,靈堂佈置會以清淡為主,陪葬品要回家再挑選。問到喪禮會否因疫情而控制人數?華哥表示疫情環境控制不到,但都會通知所有親友,因很多親友都很有心,想出席喪禮見最後一面。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻