logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

高海寧:我性感我自豪

2020-08-28
■高海寧近年逐漸靠演技上位。■高海寧近年逐漸靠演技上位。

因負面報道陷抑鬱 靠師奶「點醒」

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)入行十二年的高海寧(高Ling),近年升呢為女一,主演的劇集《迷網》、《殺手》及《反黑路人甲》近日相繼播出,備受力捧程度可見一斑。公眾人物風光背後,往往承受的壓力都更大,高Ling於訪問中自爆因受負面新聞困擾一度患上情緒病,幸獲一班師奶朋友開解才想通。

INFO

場地提供:Pier 1929@灣仔碼頭

造型:wwchezw

化妝:諺瞳小白(littlewhite_makeup)

髮型:Zap Tang (Essensuals Toni & Guy Hair Salon)

高Ling日前接受香港文匯報專訪,談到近日有份演出的劇集一部接一部播出,高Ling謙稱不覺得自己走紅,只是之前拍落的劇集一次過播出,但也承認很開心公司給予不同的演出機會,像《迷網》中Vincy的角色是看重愛情但性格柔弱的女仔,《殺手》中的森森剛好相反,是理智型兼有個性,有機會扮演不同性格的角色,高Ling大呼好玩,而觀眾的反應更帶給她很大滿足感:「之前森森翵丹潀n多人讚,有觀眾仲問我劇中灟m、耳環係唔係出私伙,因為好靚,甚至有人問我頭髮係染邊一隻色、唇膏係幾多號顏色。」

在《反黑路人甲》中,高Ling飾演自信、刁蠻任性、不顧別人感受、痴情、表堣ㄓ@的女明星莊明麗,與石修飾演的富商有感情線,後來被對方封殺而令事業陷入低潮,才發覺身邊的癡情忠心粉絲張細倫(王浩信飾演)是真心對她好,明白何謂愛及學識對一個人好。

問到角色性格可有她的影子?高Ling笑荍_認:「自己唔係咁,我冇莊明麗咁刁蠻任性,唯一相似係可愛。至於話莊明麗好有架子同貪慕虛榮,佢其實係想掩飾內心弱小同簡單的心靈,而佢鰫O個圈子想得到更好麉Y好正常,人唔可以只得好的性格,佢同時有黑暗面特徵,先可以令到角色更立體,我覺得莊明麗夠直接又可愛,連監製都話估唔到我演出來係咁可愛。」

曾匿廁所爆喊

2008年參選港姐入行的高Ling,因身材驕人初入行時被封為「新一代咪神」,自此被標籤為性感女星,高Ling高呼要為公司及自己平反:「我都冇做過好多好性感的角色,純粹係大家對我鴭w形象,我一直冇刻意性感,阿媽生成(身材)都冇辦法。以前唔想同性感扯上關係,唔想大家focus鬺琩郁髐W,但現在睇得好開,性感唔係負面,係一個好的形容詞,認為一個女仔性感,係幾吸引、有女人味,有人讚我性感,反而覺得自豪同多謝對方欣賞。」

近年逐漸靠演技上位的高Ling,透露最想挑戰精神病或情緒病患者角色,劉青雲主演的電影《神探》更是她翻睇過無數次的電影,除了她本身對心理學感興趣外,同時發現現今社會很多人都有情緒病,希望有機會拍這類電影引來大家對這類病的關注。作為公眾人物,面對的壓力比一般人大,高Ling自爆初入行時亦曾因不懂面對負面報道而令自己抑鬱:「例如將我欓腍圖然後話我隆胸,當時唔識去面對,太認真去對待,影響到自己的情緒甚至出現抑鬱,又唔識去睇醫生,只識趁沖涼時鶼Z所狂喊來減壓。後來家人都發現我有問題,就幫我報名參加健身班,想我藉做運動發洩一下,因為我當時不停暴飲暴食當發洩,短短一個月重髐T十磅,肥腫難分,就連港姐經理人都問我發生了什麼事?」就在此時,打救高Ling的人出現:「好彩我得到一班做運動時認識的師奶打救,初時佢]問我係唔係高海寧,我都唔敢認,因覺得全世界都唔鍾意自己,後來焗桑拿時經常碰面傾偈,佢]開解同安慰我,話唔會因為睇完娛樂新聞唔鍾意我,慢慢我打開心扉,發現原來自己都有人鍾意。」原來高Ling才是「師奶殺手」。

姨要實至名歸

事業現曙光,問到她可想拿「視后」?高Ling坦白說:「要遇到好角色,又要自己做得好,觀眾鍾意之餘,仲要公司睇到你的努力才會畀獎你。大家開始認可我的演技,我就向呢個方面繼續進發。我冇set人生一定要得到某囓媦苤A到你哄]獎),自然就係你(姨),我寧願垠屭鴠世界都戥我唔抵,都要實至名歸,現在我反而享受拍攝過程同演繹每個角色時所學到的事物。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻