logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

吳業坤避忌免緋聞再埋身

2020-08-28
■吳業坤(左)的原始心態便是唱歌。■吳業坤(左)的原始心態便是唱歌。

香港文匯報訊(記者 李思穎)吳業坤接受無車T樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒訪問,談到轉投新公司後推出新歌《原始心態》,他透露新歌是有史以來錄得最長時間,錄足8日。坤哥的原始心態便是唱歌,可是舉行完第一個演唱會之後,心態上有過動搖,他直言:「當時支持者同View數都少驉A好似做咩都錯,打錯字又話我扮洁A成日被人捉錯處,搞到自己好驚,為鷙袪}呢屭けo生,都少鱆悸壎璆郊x,寧願唔做唔錯,慢慢自己就有囍洫I。其實咁樣行唔通,應該要學識唔使咁介懷。」

入行以來,坤哥緋聞不絕,他否認漁翁撒網:「我以前唔避忌,只是留個言、訪問講過一句,甚至唱次Cover就惹緋聞,現時我下了決心不讓緋聞再出現,真的感到煩和怕了。之前拍《迷》都特登同賴慰玲行到好遠,電話號碼都冇拎,免得傳緋聞。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻