logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳豪搬大屋 鋪路生第4 個?

2021-02-02
●左起:滕麗名、陳豪及宣萱在新劇合作。●左起:滕麗名、陳豪及宣萱在新劇合作。

宣萱樂做御用人質 挑戰健力士

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳豪、宣萱、滕麗名、洪永城、鄧佩儀及鄭俊弘等昨日出席《陀槍師姐 2021》 宣傳活動。陳豪透露近日搬大屋,並大讚老婆能幹,一手包辦。至於搬屋後會否再添丁,陳豪表示暫無計劃,但亦不能斷言不生。至於宣萱經常扮演人質,她笑言演夠50次就申請加入健力士紀錄大全。

陳豪於劇中飾演警察,原來他與《陀》劇早有淵源,早在《陀槍師姐3》中已有份演出,他說:「鶖鶻@入面做賊,有好多飛車場面,當時琱JTVB做反派,事隔多年終於升呢做警察,不過今集就唔使拍飛車場面。」

被網民封為「御用人質」的宣萱,今次又在劇中繼續做人質,她笑說:「我都唔記得自己做鰷26還是第27次人質,今次係一邊拍一邊寫劇本,呢個被綁架紀錄保持者都幾特別,(可以申請加入健力士紀錄大全? )過多20年,等我做夠50次先啦,不過拍被挾持戲都幾開心鵅C」宣萱透露和陳豪於劇中有感情戲,但就沒有親熱戲,最多都只是攬,因為劇集是疫情期間拍攝,大家都好驚,親熱戲都盡量避開,仲有鰨嵼陳D室鴷~景亦都盡量避免或押後拍攝。

陳豪被問到有報道指他逆市賺過千萬? 對此他並沒否認:「Touch wood,都OK,一直以來都有上天庇佑,最緊要大家開心。」說到他最近又搬屋,他透露都是搬去舊居附近,並大讚老婆陳茵媺(Aimee)非常能幹:「我要開工冇時間幫手,Aimee非常之能幹,照顧三個小朋友、執屋搬洏部佢搞掂晒。」他承認新居面積較舊居大,問到是否準備再生小朋友? 他笑荍_認道:「雖然我]非常鍾意小朋友,但M家都夠,見好就收,(有意外會再生?)到時再算,唔好絕我後路。」

宣萱亦讚陳豪能妥善照顧一個家庭好叻,不過她就鍾意單身,覺得較有自由,而她亦冇耐性湊小朋友,寧願養動物都不想湊仔。她說:「M家屋企養4隻狗3隻貓我都覺得夠啦,始終動物唔使讀書。」

滕麗名由第一輯開始參與演出,至今已廿多年,她所飾演的陳三元更是不少觀眾的集體回憶,她說:「如果公司一路開我會一路拍,其實今次都好辛苦至安排到我呢個警司跑出街。」談到陳豪當年曾於《陀3》扮演賊人,阿滕笑指當年也有份隅拿糪溯鴾銵A更被車門夾傷手指,她說:「場戲拍鬫n多Take,當導演拍完嗌Cut時,我係咁嗌救命,因為我隻手指仲魒悚堶情A嚇到邵傳勇問我開唔開車門好,劇組問我使唔使去醫院,但我要趕住開廠冇去,返到公司手指腫晒要用針放血,所以隻手指到M家都係彎驉C」

談到她當年與舊愛魏駿傑是因拍攝該劇而撻荂A不過二人最終未能開花結果,日前劇集播出魏駿傑的回憶片段,問到可感尷尬?她說:「拍鶖伎Y睇唔到呢礸e面,係後期加落去,黧飢琤禰歐說A冇問題,每個人都有過去(但呢場獨腳戲,網民讚你做得好好?)本來一Take,但導演想我再靚齱A要喊得收斂少少,同埋場戲係疫情最高峰時拍,我冇晒灠眷晰毛同指甲油,真面目出晒薄A所以鏡頭有囍鴙n避一避。」

此外,昨日眾人分組大玩蓮步舞遊戲,陳豪輕鬆拗腰過關,反而洪永城幫_鄧佩儀時表現得有點吃力,面紅耳赤,他笑指對方外表好瘦,但是骨重,加上自己年紀不輕,又少吃補腰藥,故此有點吃力。

洪永城全日陪女友慶生

問到平日可有壑k友?洪永城謂平時都是女友梁諾妍(Inez)壎L,皆因對方是運動健將,有時間就會捉他去跑步及教他做很多運動,更打算年底跟女友一起跑半馬馬拉松。問到女友覺得他體能方面如何?他笑說:「佢話唔錯,有待進步!」

談到Inez今天生日,洪永城透露已預留整天陪女友,並搞笑說:「連荷里活大片搵我試鏡都唔去,全日都屬於佢,禮物已買驉A安排鰿※ 。(會送戒指?)唔係,總之好貼身又貼心。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻