logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

馮盈盈想減少是非

2021-02-02
●馮盈盈●馮盈盈

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)薛家燕、馮盈盈、林盛斌(Bob)、張秀文、區永權及一眾堪輿學家昨日出席《天天開運王》 記者會,區永權透露其中一集李居明大師更會親自到關之琳府上睇風水。

馮盈盈由年頭忙到年尾,她認為是好事,希望新一年更加忙,事業更上一層樓。問到會否想減少是非?她說:「都想少欓O非,節目內都有請教師傅點樣化解,呢個世界冇洃ご悜屭魽A佢]話我新聞多係好事,有人氣同Talking point 。」

對於被指是「新一代姣精」?盈盈則說:「話我係唔等於我係,(覺得哪位『勝任』這個稱號?)冇一位勝任,(可有請教玄學家新一年可有正桃花?)我主要問事業, 桃花運隨緣,M家好享受單身生活。」說到她的前度醫生男友鍾浩文前日結婚,盈盈大方祝福舊愛說:「祝福佢]啦,除鰳牯硈ㄚY祝福,(可有傳短訊祝福對方?)我工作比較忙,年三十晚、大年初一又會同家燕姐、汪阿姐多位阿姐合作做節目,好開心。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻