logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

【娛網】胡鴻鈞腳傷康復理想

2021-02-23
●胡鴻鈞已可拍攝踩單車的戲份。●胡鴻鈞已可拍攝踩單車的戲份。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)胡鴻鈞(Hubert)之前在流浮山拍攝新版《十月初五的月光》期間不慎扭傷腳致骨裂,幸好腳傷康復情況極理想,日前他更與羅天宇一齊拍攝一場踩單車戲。

Hubert表示腳傷康復進度理想,未有影響拍攝進度 :「好感恩,隻腳雖然仲有痛, 但康復進度非常理想,行路、隅恩P拍踩單車戲份都冇問題,但仲未可以跑,不過有信心好快可以好返。」他表示自小已喜歡踩單車,之前去外國都有踩單車四圍去,更會自行修理單車。

今個農曆新年,Hubert 難得有4日假期,他笑言放假比開工還要ョG「有種感覺係掛住返工,發覺原來拜年仲ЛL返工,放假黥X日都唔係休息好多,要同親戚拜年同食飯, 其間又要睇劇本,心理上休息多齱A但都係一件開心事,因可以見到好耐冇見嚙丳酊B友。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻