logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

無意上遊戲節目 馬浚偉欲在無邑}Cafe

2021-02-23
●馬仔最希望人人有工開。●馬仔最希望人人有工開。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)近日重返無言X任副經理的曾志偉,掌管綜藝、音樂製作及節目,據悉,志偉正有意招攬各方人才,其中馬浚偉(馬仔)亦是他合作的對象之一,馬仔笑言自己「唔玩得」,對遊戲節目興趣不大,反而有意在無邑}Cafe。

問到馬仔與志偉的合作進展?馬仔說:「未正式傾,樂小姐(樂易玲)話鬻硠尼荌雁籉n想同我合作,我唔係玩得鴾H,或者做另一個層面嚘遾嚏A我同志偉哥講做咩都得,但好多炡ㄔ撓邦磠n再傾,我都好開心佢返薄C」久未為無貝蝻@的馬仔,直言再拍劇要視乎時間而定。

人氣處境劇《愛.回家之開心速遞》久不久都會邀請藝人客串演出,問到馬仔又可有興趣客串演出?他笑言留待新人演出好了,但如果可讓他在劇入面的新威龍廣場內開間Cafe,而又不收他廣告費也可以考慮。已有咖啡師牌的馬仔,坦言近日除了與酒店洽談合作計劃外,也有興趣在無邑}一間Cafe。

談到牛年展望,馬仔直言心急想製作更多節目:「無論電影、舞台劇,我都希望製作更加多作品,下半年我會投資及製作一部電影,年底又會有個音樂會,我想快禷}工請多齯H做洁A因為好多台前幕後都冇工開好慘,所以今年心願係不停開Project,希望工作順利啦。」

生於潮州家庭的他相當重視冬至和農曆新年這兩個節日,之前因疫情嚴峻關係,未能與家人食飯做冬,留待農曆新年才跟爸爸食飯慶新春。馬仔指家族有十幾人,為確保大家免受感染,他除了事前做檢測,亦要大家嚴格執行社交距離,他笑說:「 我]會事先會做好檢測,個個驗晒冇事才可返屋企食飯,鰜峊矙堶掄鷁M冇人會管到,自己都要注意,所以會分開兩個人一^,我]會買外賣,好似自助餐咁,要戴住口罩出去拎洐飽C」馬仔表示每年過年爸爸都會煮冬菇豬肉炆墨魚,不過這道菜是無特別意思,純粹是他們鍾意食。對於近年流行派電子利是,馬仔自言是「老套」人,較喜歡派實體利是。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻