logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

龍門成日話執笠 網民質疑「蠵去晒邊」

2021-04-06
●「連登」網民質疑龍門冰室蠵去了哪裡。 網上截圖●「連登」網民質疑龍門冰室蠵去了哪裡。 網上截圖

「黃色經濟圈」醜聞大戶龍門冰室可謂該圈「戲精」,同「手足」黈旨托隢閬n容易淡鷐鰜蛂A近排又頻頻高調告急,分店執完一間又一間。不過禷懇椰n似已失晒對龍門麉H任,日前騿u連登」發帖,質疑龍門前排又排晒隊日日有生意,都可以又執又破產,「咁究竟蠵去×晒邊,唔通你真係蝕住做請大家食野(洁^咩。」

話說龍門老闆張俊傑近排不斷告急,並把分店執完一間又一間,例如噚日就宣布今日將會係荃灣分店最後一天營業,之前嚜囡r灣店亦關門,觀塘食物工場已經提早解約。

不過,佢日前告急鵀y沙咀分店就聲稱因為已經和業主達成協議,可以畀住四成租,復活節後再繳付餘數,所以仲保得住。據張俊傑所講,佢暫時只係保得住尖沙咀和沙田店。

對於呢個結果,網民「國泰^安安宥真」就好不滿,並騿u連登」發帖質問龍門嚙去晒邊。「國泰^安安宥真」話,其實疫情期間個個都冇生意豲漶A好多細舖龠孺探N算生意唔好都未至於要執,唔明白點解龍門成日告急, 明明前排禷懇楛お芘分剪芋A日日有生意都可以又執又破產,質疑究竟龍門蠵去晒邊,「唔通你真係蝕住做請大家食野(洁^咩?」

佢仲大鬧:「唔×識做生意又唔×識整野(洁^食就咪×學人擴張,黃大×晒呀而(??)家,做埋你金主好冇,日×日係(騿^度破產破產,真心唔知點玩可以玩到破產?」

「國泰^安安宥真」仲話:「一早應該要(破產),乜×野(洁^垃圾餐廳薄A黃色水魚圈,條廢柴根本唔×識做生意,下下叫黃絲幫佢補鑊。」

譏龍門「自編自導自演」

好多黃絲好似都幾認同呢蠸頨獺A於是一齊數臭龍門。「事頭婆」就覺得執係抵死鵅G「難食,過度擴張。」

「Poly係城堡係要塞」猜測:「間鋪(舖)又唔係得佢一個,分曬(晒)錢比(畀)親人,自己破產唔使負債,然後問親人拎番(返)蠵歎世界,人血饅頭好味道。」

「紅塵仙」覺得:「有d(齱^街邊/商場鋪(舖)一年365日都掛住清貨大減價啦,宣傳手法姐(隉^。」

「安全道」亦揶揄龍門:「點解成日自編自導自演打爛自己鋪(舖)頭搏(博)attention(關注)都仲要執笠架(謘^。」

不過,就算龍門食鱄茪H血饅頭,黃絲又奈得佢乜何呢?鬼叫你]願意捧出個黃圈皇帝,??家惟有自食其果喇。

●香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻