logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

曾樂彤重友情多於愛情

2021-04-16

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)曾樂彤日前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主播許文軒(Edmond)專訪,並為以成長為主題的新專輯《Inner Child》宣傳。

今次曾樂彤有份為當中的新歌《躲不開的一課》親自填詞,原來她之前都有嘗試為自己的Demo填詞,可惜不被錄用,她說:「之前都有嘗試為自己韱emo填詞,不過最終未有錄用而被打沉,之後同好友洪嘉豪傾偈,佢提出不如幫佢試填Demo,最後真係冇諗過佢同佢公司會起用,自此之後對填詞有返信心,公司唱片部鵀P事都鼓勵我今次試鵀菑v填詞。」

洪嘉豪和戴祖儀都是與曾樂彤同年出道的新人,他們更成為好友,曾樂彤稱朋友對她來說很重要,她說:「戴祖儀真係咩都知,又試過一齊去旅行,不論聖誕、除夕、年三十晚、情人節都係同佢過。朋友對我來講好重要,因為朋友係一世,我會覺得如果朋友發生曮夾ヾA我會唔開心過同男朋友分手。如果工作上佢俾人蝦,我會唔鍾意蝦佢鴾H,我會對住鶩茪H冇禮貌。」她又稱好想跟祖儀合唱,大家正靜待一個好好的時機隨時合作。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻