logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

馬浚偉深受張瑪莉經歷感動

2021-04-28
●張瑪莉笑言與馬仔聊天,就好像兄弟姊妹。●張瑪莉笑言與馬仔聊天,就好像兄弟姊妹。

香港文匯報訊(記者 李思穎)馬浚偉(馬仔)主持的清談節目《緣來自咖啡2》邀來張瑪莉(Mary)出任嘉賓,兩人互相欣賞,馬仔表示:「睇過好多關於Mary鼣X問、報道,知道佢成長經歷真係好艱難,很不容易,佢鴾嬤犮O我深深感動,有兩個時刻更幾乎流眼淚,不過係喜悅同溫暖,唔係傷感。此一刻可以見到佢積極生活、工作,真係好佩服好欣賞佢,衷心祝福Mary每樣事情都平安順心。」

張瑪莉笑言與馬仔聊天就好像兄弟姊妹,願意真心分享自己的經歷:「之前聽過好多關於馬仔洁A尤其留意到佢好學不倦,呢個節目能夠帶出好多正能量信息,真係好琩C個人邁說C傾談之下,感覺我]人生堶惘n多經歷都不是偶然的。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻