logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

蔡卓妍一周痛失兩愛犬

2021-04-28
●阿Sa一屋毛孩,惟最近卻失去兩位成員。●阿Sa一屋毛孩,惟最近卻失去兩位成員。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)蔡卓妍(阿Sa)一向愛狗如命,繼日前(21日)愛犬「柚柚」因糖尿病離世,幾天後另一隻愛犬「荔枝仔」亦告離世,短短一周內痛失兩隻愛犬,傷心的阿Sa在社交平台發文多謝「荔枝仔」16年來的陪伴。

阿Sa在社交平台上載多張與愛犬的相片,並傷感留言:「我最聰明最乖黚麊K仔,你M家係唔係同朱古力同柚柚玩緊喇?媽媽好掛住你呀!好多謝你呢16年鼣郎鞢A帶畀我]屋企咁多歡樂。雖然好唔捨得你,但我]只係想你唔再痛苦,希望你原諒我]嚙嚝隉C我]遲囍A見,永遠愛你,永遠掛住你。」

年紀老邁的「荔枝仔」上月底曾接受治療,之後曾一度有好轉,並可以回家,很多網民為其愛犬集氣,可惜 「荔枝仔」 最終亦敵不過病魔離世。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻