logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】鍾翰林前女友鬧《立場》造假

2021-06-16
●何忻諾自爆被鍾翰林用裸照要挾見面。 何忻諾fb截圖●何忻諾自爆被鍾翰林用裸照要挾見面。 何忻諾fb截圖

《立場》聽一面之詞拒修正 何忻諾爆被鍾用「公開裸照」要挾

黃絲成日講「良知」,但其實就成日老屈、造假。前「學生動源」召集人鍾翰林日前接受《立場新聞》訪問,講到自己坐監後俾「女友」飛,搞到全世界鬧爆被視為「女友」麉e「學生動源」成員何忻諾。何忻諾決定玩大件事,自爆佢同鍾翰林早就分髐漶A但就有人用「公開裸照」嚚漵蟑n挾佢。佢仲踢爆《立場新聞》唔理佢本人嚗幘M,聲稱話要「忠於」鍾翰林鵅u敘述」喎,令佢感慨「《立場》報新聞黈伬埻囍b意事情真確性」而造假新聞,真係畀大家睇到黃圈要幾黑暗有幾黑暗。●香港文匯報記者 黃書蘭

《立場》日前鶶纗D有關鍾翰林同前「學生動源」發言人何諾恆鴾@篇專訪入面,話鍾翰林之所以冇荅鞳A係因為「唔捨得女友」,緊接住又講「還柙數月後,對方寫信及探望他的次數漸少」,仲要向朋友打聽先知個「女友」諗住去海外升學。訪問講講鴷礞猺z鍾翰林話,「女友離開,或才是更好」,真係塑造到佢係「深情聖人」,「女友」就「忘恩負義」咁。

嘩,講到自己咁「情深款款」咁,事實上,鍾翰林明明鷈礎~10月想去美國駐港總領事館尋求「政治庇護」,之後俾警方拉謘AM家就話為髐k友所以唔肯走,牽強N。為鬻瞗u義士」,連女友都擺上^。雖然《立場》篇訪問冇提鍾翰林個「女友」叫咩名,但稍為了解佢]鴾H,就知鍾翰林所講麉Y何忻諾。咁樣鵅u新聞」一出,何忻諾當然就俾人鬧爆。

不過,黃圈最出名係咩?咪就係攬炒。何忻諾日前就鐪acebook上載兩張截圖,內容講原來佢同與鍾翰林鷈礎~1月已經分髐漶A「《立場新聞》所講鵅y女友於還押(柙)後漸少聯絡』係fake news(假新聞)。」

何忻諾話,騿m立場》篇專訪出街後,佢已透過友人搵《立場》記者澄清,點知對方竟然好有諗法咁話覺得解釋起薄u費時失事」,「為免惹讀者無謂猜想,加上考慮到此文是鍾的專訪,內容忠於他的敘述較佳,而他向我一直形容(妳何忻諾)是『女友』,故我建議無需(毋須)改動內文。」

何忻諾都將《立場》記者鵀^覆截圖公審話︰「當時(事)人(我)澄清後依然咁寫,係咪代表《立場》報新聞黈伬埻囍b意事情真確性?因為呢個係鍾(翰林)麰茪H專訪,所以對其他人作失實指控都冇所謂?」

批何諾恆做中間人幫手要挾

何忻諾又大爆自己鬖P鍾翰林分手後,俾對方抹黑自己周圍搵性伴侶,「用我嚜r照蟑n挾我見面、凌晨拍我屋企門、甚至騷擾我朋友,念在曾經有感情,我冇選擇公開。但轉個頭講到我『用完即棄』,我因為佢坐監而分手,呢啖氣我真係吞唔落。」

何忻諾上載另一張圖公審同鍾翰林一齊受訪鵅u摯友」何諾恆,話何諾恆涉嫌做中間人幫鍾翰林要挾佢:「如果唔係就大家互相傷害,佢就公開晒所有相出薄C」何忻諾鰫咫憭公靚搳J「唔知咁算唔算勒索呢?」

成件事派晒花生,引蟑齯痋u手足」轉載,《立場》事隔三日先跪低,終於鬗漱暰髐@句「(編按:鍾的前女友在本文刊出後公開稱當時二人已分手)」,真係澄清得不費吹灰之力。

「同路人」批《立場》唔求證

唔少同路人都睇唔過眼。曾經參選區議會幭顗ㄛㄓ中H蕭浩然揶揄《立場》話:「我當年落選,係因為準備去日本做新垣結衣(日本女星)老公。」沙田區議員、「馬鞍山守護線」鍾禮謙亦話:「等緊《立場》記者訪問我,到時我話雞排妹(台灣性感女藝人)係我老婆都得,因為內容忠於我黿埻z會較佳。」

「YT Sam」鬧完「垃場」唔求證、娛記都不如後,就鬧埋鍾翰林︰「鍾生,分手就垂e度嚜r照虧簪暀H,做男人做到你咁,......幫『兄弟』手去威脅人鶩荂A你乜×洉F治人謘H黑社會呀......仲義士?義鶱銣r?睇過?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻