檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年5月8日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

劉雅麗母見人抱孫嘆心酸


放大圖片

■劉雅麗(中)與其母(左)接受吳綺莉訪問。

香港文匯報訊 劉雅麗早前攜母齊齊亮相節目《陳啟泰.吳綺莉 不老的傳說》,接受吳綺莉訪問,不單談及困擾劉雅麗多年的皮膚問題,還大談她的感情觀。

劉雅麗坦言羨慕父母的感情如膠似漆,「佢]到現在都係好sweet、好sweet;我現在心態好懶,覺得有無愛情都無所謂。」媽媽聞言即時緊張打岔道:「係喇!你等天跌落黎畀你!我身邊曭B友個個都抱孫,我就心都酸埋;我現在只係希望你的緣分快薄C」

劉雅麗曾長期受皮膚問題困擾,「人]18、19歲最靚,我就最醜,我18至21歲係塊面暗瘡全面爆發期,那時新秀歌唱比賽褽t藝學院揀蟀,我去試音,都未唱,已經畀人話:『你肥鱦{,皮膚又差鱦{!』,那時連阿媽都話我咁嚗阰欓~旨意有人搵我唱歌。」劉雅麗分享心目中「不老」心得,「我覺得正面思想最重要,咁樣先可以從內到外容光煥發,我都經歷過工作低潮,99年到2000年唔夠炾窗A成7、8個月無工開,我都無晒自信心,不過我個人乜都同人講,所以唔會有情緒病。」

劉雅麗與媽媽關係十分親密,劉雅麗表示:「媽媽係我最好的朋友、經理人、助手、甚至係表演嘉賓,我開演唱會要去換衫,都係靠媽媽唱住先,頂住先。」

相關新聞
展鵬稱未斟續約何以「開大口」 鄭嘉穎咀楊怡先問准羅仲謙 (圖)
薛凱琪交男友需了解多年 (圖)
祥嫂只認是賢妻 忽略仔女自我檢討 (圖)
三點式打排球穩袋百萬 子珊否認以性感踢走嘉欣 (圖)
憶悲慘舊情 關楚耀:每段都令我想死 (圖)
宋芝齡託賴韓風襲港吸生意 (圖)
苗金鳳嫌演奶奶唔夠惡 (圖)
千嬅挾《星星》熱 挑戰韓文歌 (圖)
唐麗球不鼓勵女兒入行 張嘉兒面形變尖靠運動 (圖)
《香港仔》廣州宣傳 古仔講普通話被取笑 (圖)
劉雅麗母見人抱孫嘆心酸 (圖)
馬浚偉擬赴台鬆一鬆 (圖)
Eason扮Cool演出不容易 (圖)
顏卓靈床上Sell女性美 (圖)
病癒復出更瘋狂 Miley叫粉絲飲酒啪丸 (圖)
Chris Brown 打爆粉絲鼻見血 (圖)
《狂野青春》製作人被入稟追討 (圖)
佐藤健演《爆漫》電影版
EXO新專輯創紀錄
娛聞雜碎
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多