檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年12月28日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂世界 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

成功邀「金句王」做嘉賓 鄭秀文曾被黎明暗嘲out


放大圖片

■黎明怕Sammi絆倒,幫她整理裙擺。

香港文匯報訊 前晚是Boxing Day,第六場紅館「Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會」繼續爆滿,Big4其中三位成員張衛健與老婆張茜和張媽媽、蘇永康和太太Anita、梁漢文和太太林文慧、鍾鎮濤就帶同太太范姜與兩個囡囡鍾嘉晴和鍾懿,還有Shine的徐天佑、江欣燕等圈中好友捧場。

前晚當Sammi連唱了幾首她主演電影的歌曲時,黎明(Leon)忽然從台中間升上來,全場哄動尖叫。Sammi笑問Leon:「每晚我都會邀請一位同我在電影上有合作的男演員或者導演,來陪我行呢條台上的『紅地毯』,我都係膽粗粗邀請你,聽到你回答『做』,我開心到成個人跳起,其實咩原因呢?」Leon一貫淡定地說:「好耐冇見你!」Sammi鬼馬地追問:「係咪想要我嚘t唱會票呢?係咪有求於我呢?」Leon認真地說:「你送鰲X張畀我,我會好好珍藏,一定唔會炒黃牛!」拳oSammi哈哈大笑。

Sammi透露與Leon的一段小故事,她說:「其實我現在有gmail戶口係因為Leon,話說好多年前你要傳個Demo畀我聽,我畀netvigator郵箱你,點知你話:『依家咁鴷@代仲用netvigator?唔該你用gmail啦!』因為你提醒我先至識得用gmail,唔再脫節。如果唔係,可能我現在仲用緊netvigator,甚至係水壼手提電話!」不過Leon補充說:「其實我仲有用netvigator,因為屋企條線冇netvigator駁唔到入屋,焗住用!」全場爆笑。

細心幫Sammi整理裙襬

然後Sammi準備行到台中間降落台底離場,其間因為裙襬又長又重行得論盡,Leon出手幫忙,Sammi立即緊張地說:「點好意思要你幫我揭裙?」Leon立即發揮金句王本色:「其實好簡單謕Q,只要覺得困難就唔會做,唔難受就係咁做!」Sammi興奮尖叫:「金句呀!」之後她又說:「希望再次同Leon台上合作!」他說:「有緣的隨時會再見!」當Sammi正想繼續說話時,Leon突然截住她,還指導她站立位置:「你要企過齱A條裙腳會夾住台邊。」原來他擔心裙腳被升降機關夾住,Sammi立即封Leon為「最細心金句王」!

之後Leon留在台上,又金句王上身,回應Sammi之前唱《輸得漂亮》時自言經常候選影后都落敗的心情,Leon說:「其實每個人生命裡面都有贏有輸,無論贏得漂亮、輸得漂亮都係好好儭g驗,最緊要個心夠堅定,相信自己可以完完整整行完自己要行儭禲A咁就得謚捸I」然後他唱出國語版《今夜你會不會來》,全場大合唱。

相關新聞
建議男友築安樂窩 楊怡沒聽謙仔提結婚 (2014-12-28) (圖)
成功邀「金句王」做嘉賓 鄭秀文曾被黎明暗嘲out (2014-12-28) (圖)
簽名會吸千人圍觀 Gary畫花粉絲臉 (2014-12-28) (圖)
朱咪咪去年被誤診冠心病做手術 (2014-12-28) (圖)
戴佩妮與夫台北辦婚宴 (2014-12-28) (圖)
阿芝改演唱會叫「Marry Mi」 Sammi心情靚任玩唔嬲 (2014-12-27) (圖)
鮑起靜等有心人救亞視 (2014-12-27) (圖)
朱咪咪被誤會昨生日 (2014-12-27) (圖)
平安夜回家背歌詞 馬明自稱不算「宅男」 (2014-12-26) (圖)
台上不慎跣腳跌倒 Sammi用絲襪化解尷尬 (2014-12-26) (圖)
何佩瑜找弟弟充當保鏢 (2014-12-26) (圖)
許志安聖誕派對抽中萬元大獎 (2014-12-26) (圖)
負面新聞極具誹謗性 郭富城擬法律追究 (2014-12-26) (圖)
李心潔依偎彭順食大餐 (2014-12-26)
阿刨戲迷願付5位數求尾場票 (2014-12-26) (圖)
湯盈盈過暖笠笠聖誕 (2014-12-26) (圖)
4「女兒」闖錄音室報佳音 千嬅愛兒唱《激光中》笑爆嘴 (2014-12-25) (圖)
趙世曾懶理女兒私生活 鍾鎮濤聖誕節北上搵銀 (2014-12-25) (圖)
羅孝勇見過女友家長 (2014-12-25) (圖)
陳展鵬親身應付多場騎馬戲 (2014-12-25) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂世界

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多