檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年12月27日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂世界 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

阿芝改演唱會叫「Marry Mi」 Sammi心情靚任玩唔嬲


放大圖片

■卓韻芝於台上道出和鄭秀文的友情歲月。

香港文匯報訊(記者 李思穎)鄭秀文(Sammi)前晚聖誕節在紅館舉行第五場演唱會,這晚請來的嘉賓是其好友卓韻芝,在台上阿芝抵死地把演唱會名稱「Touch Mi」改為「Marry Mi」,大玩Sammi與安仔結婚一事,然而心情大好的Sammi亦任玩唔嬲。

當晚來捧場跟Sammi共度聖誕的有楊千嬅與老公丁子高、鍾嘉欣、岑麗香,而千嬅與老公看到勁歌熱舞時更齊齊站起來跳舞,鍾嘉欣及岑麗香則坐正頭行握手位,當Sammi走過來握手時,二人被迫在人群堆中爭位握手。Sammi甫開場便多謝到場觀眾帶給她一個特別的聖誕節。

阿芝妙語會觀眾

當晚Sammi在演繹電影歌曲環節中,便換上黑色高貴性感新戰衣上場,令她增添不少女性魅力。Sammi邀來好友卓韻芝做嘉賓,阿芝謂:「聽到Sammi話開演唱會個名叫『Touch Mi』,乜唔係只有許志安先可以Touch Mi咩?咁演唱會意思即係許志安only演唱會,我睇過Sammi好多演唱會,之前一個叫『Show Mi』演唱會,之後叫『Love Mi』,今次叫『Touch Mi』,即係Show完之後就Love再Touch,咁2014年鄭秀文演唱會唔係應該叫『Marry Mi』咩?未Marry就Touch咁開放,咁叫得Touch係咪暗場交代鱈YMarried驉A下次再開就麻煩,咁要叫『生B Mi』。」她說罷令現場觀眾笑到拍手掌。

爆被好友攬住喊

阿芝又娓娓道出她們的友情歲月:「Sammi是一個好朋友,無論我做甚洧ヾASammi總是支持,好似我做棟篤笑及導演,Sammi無一不支持,我們還合作拍電影,有次我們劇組人員相約去消遣,Sammi攬住我喊蚖﹛G『阿芝你真係得架,咁鍾意做創作應該繼續去。』Sammi跟住繼續喊,我真想問Sammi飲鰲X多。」

相關新聞
阿芝改演唱會叫「Marry Mi」 Sammi心情靚任玩唔嬲 (2014-12-27) (圖)
鮑起靜等有心人救亞視 (2014-12-27) (圖)
朱咪咪被誤會昨生日 (2014-12-27) (圖)
平安夜回家背歌詞 馬明自稱不算「宅男」 (2014-12-26) (圖)
台上不慎跣腳跌倒 Sammi用絲襪化解尷尬 (2014-12-26) (圖)
何佩瑜找弟弟充當保鏢 (2014-12-26) (圖)
許志安聖誕派對抽中萬元大獎 (2014-12-26) (圖)
負面新聞極具誹謗性 郭富城擬法律追究 (2014-12-26) (圖)
李心潔依偎彭順食大餐 (2014-12-26)
阿刨戲迷願付5位數求尾場票 (2014-12-26) (圖)
湯盈盈過暖笠笠聖誕 (2014-12-26) (圖)
4「女兒」闖錄音室報佳音 千嬅愛兒唱《激光中》笑爆嘴 (2014-12-25) (圖)
趙世曾懶理女兒私生活 鍾鎮濤聖誕節北上搵銀 (2014-12-25) (圖)
羅孝勇見過女友家長 (2014-12-25) (圖)
陳展鵬親身應付多場騎馬戲 (2014-12-25) (圖)
出碟撞學友周董 林俊傑無懼競爭 (2014-12-25) (圖)
楊玉梅尹揚明炮製美食賀聖誕 (2014-12-25) (圖)
女友適時呷醋屬情趣 謙仔做「獨家村」避緋聞 (2014-12-24) (圖)
吳卓羲北上賣命賺人仔 (2014-12-24) (圖)
麥包讚香香具烹飪天分 (2014-12-24) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂世界

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多