檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年12月30日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

向學友點歌傳情 Sammi「用餘生去愛」許志安


放大圖片

■Sammi封學友為「樂壇慈父」。

香港文匯報訊 「Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會」 前晚在紅館舉行第8場演出。當晚天王張學友擔任表演嘉賓,學友爆料指他原本不計劃唱新歌《用餘生去愛》,但Sammi則很希望聽到,再看看首歌原來是講一對男女經歷了波折,學懂怎樣去愛,他隨即明白Sammi為何點唱。無獨有偶,當晚許志安由頭坐到尾,而且看得非常投入。

周慧敏、鄧萃雯、伍詠薇和老公、盧凱彤、魏如萱、李浩霖等有份捧Sammi場。不過最矚目的可說是許志安,他不但由頭坐到尾,而且非常投入,與鄰座Sammi的家姐一齊揮棒應援,又口UU跟荌菕C

表演嘉賓張學友出場,全場震撼。Sammi「繑住」學友行完舞台上「紅地毯」,她指學友逢騷必到,有求必應,封他「樂壇慈父」。

熒幕初吻送學友話open

原來他們早於Sammi首部電影《飛虎精英之人間有情》演情侶,Sammi笑說:「我同你拍第一套電影,不過好少人留意,如果大家翻睇請留意我當年的大髀!」學友說:「好厲害,唔知點解你鷷aby fat真係好奇怪,baby鰲X廿年,突然之間冇晒!」Sammi反擊說:「咩突然間?我好盡力咁減謘I」

現場播出學友和Sammi在電影中咀嘴相片,全場嘩然!Sammi更大叫:「嘩,好open呀,我細個做乜咁Open?拍埋呢齯T級片?學友,我就送鷚溯鶞鴔k畀你啦,好滋味啦,黏晒嘴咁樣!」學友笑Sammi當時夠肉,Sammi即激動謂:「咩意思呀?」學友講得興起時幾乎踩到Sammi的裙腳,她笑說:「唔好踩到我條裙啦,荍僮n還謘I」引來哄堂大笑。

她又為學友的新專輯宣傳,學友笑言:「我唔係鰜蚾筍韃ョI」Sammi卻搞笑回應說:「我鍾意同你做宣傳呀!咁順便宣傳埋我鶧式A買學友鶧式y燒肉』就搭我鶧式y豬頭骨』,買埋我隻碟啦,多謝各位!」博得全場掌聲。

完騷後最想食豬肉乾

Sammi隨後落台換衫,學友則趁機爆料說:「我先旨聲明,我唔係plug歌,因為我做嘉賓好少唱新歌。但佢話真係好想我唱呢首新歌,咁我返去睇羉q詞就知道點解要我唱呢首歌喎!首歌係講一對男女經歷鱆i折,學懂點樣去愛!」觀眾歡呼,有人更大叫「安仔」,學友續說:「所以我知道呢首歌點解感動到Sammi!」然後他獻唱《用餘生去愛》。

此外,已完7場演出的Sammi繼續狀態大勇,前日開騷唱了多首快歌後,笑言:「仲有4場,完騷第一件事我要放塊豬肉乾入口,仲要食叉燒飯。歡迎你]送豬肉乾、雞蛋仔、花生糖。其實令我開心真係好簡單!」

相關新聞
向學友點歌傳情 Sammi「用餘生去愛」許志安 (2014-12-30) (圖)
傳祖兒缺席「勁歌頒獎禮」 謝安琪自信奪「女歌手」獎 (2014-12-30) (圖)
吳若希籲歌手從失誤中學習 (2014-12-30) (圖)
《老表》原班人馬開騷送歡樂 (2014-12-30) (圖)
黎美言錯過聖誕相睇約會 (2014-12-30) (圖)
沈震軒演男教師享艷福 (2014-12-30) (圖)
感謝恩師提攜淚決堤 Sammi被杜琪葍吤沴 (2014-12-29) (圖)
《任藝笙輝念濃情》落幕 阿刨感動淚灑舞台 (2014-12-29) (圖)
聲言尊重歌手決定 朱明銳不用祖兒道歉 (2014-12-29) (圖)
讚城城很浪漫 仙樂都默認動心 (2014-12-29) (圖)
陳勳奇跟成龍互勉 靠工作忘記悲傷 (2014-12-29) (圖)
羅力威跳舞前先改變性格 (2014-12-29) (圖)
許廷鏗不會要老闆等 (2014-12-29) (圖)
威盡新城頒獎禮不知原因 G.E.M.自爆今年無新歌 (2014-12-28) (圖)
安仔最重視上台唱歌一刻 (2014-12-28) (圖)
薛凱琪仍受耳疾困擾 (2014-12-28) (圖)
謝安琪指姨不是講資歷 (2014-12-28) (圖)
尹相杰涉毒被捕 取消巡唱 (2014-12-28) (圖)
田啟文等鄭中基湊完B開工 (2014-12-28) (圖)
狄易達自揭有心儀對象 (2014-12-28) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多