檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月8日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 政情與評論 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網民鬧爆「新同盟」


■出賣選民

Oscar Yeung:請不要違反當初出走民主黨既(鵅^原則,如果連你地(])既(鵅^信念都堅持唔到,你叫選民點信你地(])?

Wilson Li:唔好今天的我打倒昨天的我,你走去選「超區」只會令到「新同盟」變左(驉^另一個民主黨。

Cal Leung:咁你同民主黨有乜分別,不如同番(返)民主黨合併番(返)吧。

Kona Yuki:醜人就民主黨做,光環議席就你地(])拿,咪好著(荂^數?

Tak Kwong Lit:証(證)明當日退出民主黨,不是為了反對政改,而是為了議席。

Ning Bodom:新契弟同盟。

Kwan Chi Hang:投白票都唔益你呀,范國威無恥!

Nesta Wan:你選「超區」我擔保「新同盟」直選無運行。

To Thomas:贊成你]搬龍門自招滅亡褽9月俾(畀)哂(晒)瓛慼u本土派」。

Anthony Ip:我like左(驉^,你要死唔通我唔比(畀)你死咩?

■「諮詢」作假

Ivan C. Y. Lo:留名睇為議席去淘寶買like。

Hajime Chan:其實用like表達贊成,對反方唔係太公道,因為like太易禁(禳^。

Eddy Sham:你都係想反口但又搵唔到下台階,拎我]過橋隉C

Hay Wong:呢個係你地(])黨團立場宗旨問題,唔好將責任分散去出面d(齱^人度。

整理:記者 陳庭佳

相關新聞
張德江冀港聚焦經濟語重心長情真意切 (2016-03-08)
網議政事:「新同盟」呃like謀「超區」 網民鬧出賣選民 (2016-03-08) (圖)
EQ麗芸促給力嚴打「假難民」 (2016-03-08) (圖)
政事漫畫:搬龍門 (2016-03-08) (圖)
廿四味:古思堯叫囂「燒埋國旗」替長毛搶選票 (2016-03-08)
網民鬧爆「新同盟」 (2016-03-08)
來論:習近平講話傳遞的大陸底線明確而堅定 (2016-03-07)
網議政事:網民以陳雲之道 還施梁天琦「出身」 (2016-03-07)
物以類聚 (2016-03-07) (圖)
特寫:被問「本土血統」 鄭松泰死「兜」 (2016-03-07)
戴丑推「雷動」 「熱狗」批「分飯票」 (2016-03-07)
建港者.營:行正路 香港才會有未來 (2016-03-07)
如踏草芥 (2016-03-07) (圖)
廿四味:范國威隨時一鋪清袋 (2016-03-07)
來論:「一地兩檢」利兩地 不應政治化污名化 (2016-03-04)
周浩鼎:疏導激進情緒 減對抗解困局 (2016-03-04) (圖)
激進派料6隊戰新東 長毛驚失票 (2016-03-04)
「新同盟」垂涎「超區」 鴿黨批「打倒昨日的我」 (2016-03-04)
何必當初 (2016-03-04) (圖)
廿四味:「新同盟」轉悛均u超選」 激進派各懷鬼胎 (2016-03-04)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
政情與評論

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多