檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年4月3日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

街談網議:網民直言「廣告卡」唔出好過出


香港文匯報訊(記者 文森)亞視最後「告別卡」沒有現身,前財經主播吳泳茵昨日凌晨於社交網站貼文現身說法,揭開「告別卡」面紗,又稱是被通訊辦阻止播出。「告別卡」內容與衛星電視有關,被網民指賣廣告,直言「唔出好過出」,另有網民諷刺指勞工法例也不允許欠薪,但亞視仍月月欠,認為即使播出「告別卡」,通訊辦也無可奈何。

Chi Hang William Mau: 以為張卡係「上面大字寫住『亞視永恆』下面有亞視全體員工簽名」,跟住畫面慢慢漸變淡,變成雪花,我連具體()畫面都幻想埋出黎(),你俾鑨搰J()洇琚H

Kogus Chan: 勞工處都不容許欠薪, 通訊局不容許你地(])唔播新聞,不過atv都做足哂, 最後一刻竟然話通訊局唔容許就唔出哩(呢)張卡?

Pan Pan Pan: 但退而求其次,其實出個台Logo來完結都好過而家咁!

Yan Chan: 有冇諗過點解唔批?告別卡的內容係咪講得出做得到?理解亞視員工的委屈,但如果卡的內容如此堅離地,那亞視(管理層)在最後一刻都冇展示傳媒的操守,仲仍然踐踏香港人的智慧 。

Norman Law: 呢張係「廣告」

Thomas Lee: 呢張告別卡有提過告別嗎?我以為張卡會同觀眾講再見同多謝支持,同埋感謝亞視員工無私奉獻。估唔到亞視管理層最後都要犯呢個大錯。

Ryan Chan: 老老實實,如果呢張真係你]鴭瓵蚹i別卡,咁就真係唔出好過出喇

Joseph Ho: 如果出鰽鞳A通訊局都吹你]唔漲。勞工法例夠唔俾你]欠薪,你]咪一樣月月欠......

相關新聞
市民手頭緊 精明祭清明 (圖)
墳場封路 步行拜山 民眾呻苦 (圖)
今明兩日(清明節)華永會墳場交通安排 (圖)
特稿:掃墓倡無煙 環保又省錢 (圖)
微觀點:陽間百物貴 暫慳陰司錢
清明天暖有驟雨 (圖)
港大學生會長煽「搞革命」挨批 (圖)
各界批「煽獨」極危險 損700萬港人利益 (圖)
網議政事:「獨素」蔓延 網民冀政府「出手」
網民怒斥「煽動」
特稿:李慧k:港獨有毒勿繼續 (圖)
范太憂「港獨」鬧大 惠港政策恐調整 (圖)
「告別卡」未播 亞視如「猝逝」 (圖)
街談網議:網民直言「廣告卡」唔出好過出
續播須法院批 德勤保留追究 (圖)
蘇錦樑欣慰成功移交
港台「接力」 觀眾不滿重播多 (圖)
微觀點:莫使員工成「代罪羔羊」
無良美容院強「碌」客卡19萬 (圖)
的姐睹天降「火人」跳樓亡 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多