檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年5月22日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 要聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

之鋒扮被扣孖葉 網民踢爆「唔專業」


放大圖片

■網民恥笑黃之鋒扮被扣孖葉。fb圖片

「香港眾志」各成員日前衝出馬路,試圖「攔截」全國人大常委會委員長張德江的車隊,結果被捕。事先,他們由出發開始一直通過facebook直播、打卡,更叫定攝影師替他們拍攝近百幅被捕時「勇姿」的沙龍相,想人唔覺得係做show都冇人信。近日,有網民上載「眾志」秘書長黃之鋒被押到警署時的照片,發覺他雙手未被扣上手銬,但其雙手就不自然地放在身後。

網民紛紛恥笑,黃之鋒是扮被扣孖葉,以營造其「英雄」形象,但就「扮得好唔專業」,更證明他由衝擊到被捕,只不過是「扮(洁^」。

fb專頁「村民點諗」在上載該張圖片時就恥笑道:「gphone(黃之鋒)被押返住所時雙手擺後,究竟係入左(驉^禁區驚犯手球,定係扮被落孖葉?」

網民「Thomas Ho」恥笑道:「做戲慣鱄龤]呢)個動作。」「Neo Chan」留言道:「你都幾好戲喎,不過當然被識穿啦!」「Hilda Fung」笑道:「天天新款見報寫個『服』字,佢應該去拍電影咁好戲。」

「Alice Lai」笑道:「佢細個寫我的志願的時候應該係寫『我要做明星』!」「Hezekiah Kwan」指出,「落手扣(銬)唔會咁擺,上臂一定會係直,做戲做好d(齱^啦!」「陳大文」則揶揄,「豬瘋兄總是不認真學習《演員的自我修養》。」

「Mann Cheung 」則為黃之鋒「講好話」:「大家唔好咁啦,只係一份工薨Q!」 ■記者 鄭治祖

相關新聞
監管疏漏 天台「種禍」 (圖)
教局要求中小學驗綠化設施 (圖)
「一帶一路」擴容 港金融受惠 (圖)
劉慧卿:鴿黨樂與中央續溝通 (圖)
陸方企硬:蔡勿「耍太極」 (圖)
陸客銳減半 旅業憂戚戚
調控勢升級 內房恐見頂橫行 (圖)
廣華未滿月B 離奇跌出溫箱 (圖)
黃雨西灣村塌泥 直升機急救12人 (圖)
漁護署宣領養代購買 寵物不寵 被棄不棄 (圖)
團體聯署促禁售「恐懼鳥」兩書 (圖)
之鋒扮被扣孖葉 網民踢爆「唔專業」 (圖)
拉布遺禍 「將藍隧道」造價增80% (圖)
「茅台酒廠」藏身廈門 案值億元
禮金超十萬 貧縣娶妻難 (圖)
奧「納粹狂人」料任總統 (圖)
埃航疑機艙失火墜毀 (圖)
Google「積木手機」明年面世
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
要聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多