logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網議政事:黃之鋒帶住捐款去旅行?

2016-05-27

「Hall of shame」殿堂級人馬、「香港眾志(中箭)」秘書長黃之鋒(河童)又爆「關公災難」。他昨日在自己的facebook貼出一段批評工聯會議員王國興橫額的帖文,但其「簽到」位置就顯示他身在「日本Tokyo新宿區」。大批激進「本土派」即質疑,河童鋒是否「帶荇蓬琤h旅行」。

一直支持激進「本土派」的仇思達,就在自己的fb轉載了這段「河童鋒在新宿」的消息,質疑道:「請黃之鋒公開解釋,是否到了日本東京旅行?是否『帶荇蓬琤h旅行』?旅途開銷有否牽涉籌款之銀行戶口?」

被質疑「日日出post乞食,原來仲有錢」

網民「Marct Fung」揶揄道:「你冇錢咪唔好去日本,自己拎出黎(薄^搞中箭。日日出post乞食,原來自己就仲有錢。個人募捐,張票寫黃之鋒果d(齱^,wakakakaka。」「Patrick Wong」揶揄道:「原來你籌錢就係為左(驉^去旅行。」

「去鰹行買洐楓y快活」

「Sandy Chan」稱,「好多人都係咁,話自己有咩事,叫人籌期幫佢。結果咪係面書見到佢地(])去鰹行買洐楓y快活。說好的緊要事呢?」

「Jan Ten」也指,「去旅行冇問題喎!有冇『帶荇蓬琤h旅行』都唔係一般人能理解,佢黨中某人都講過捐出去鼢痟N係潑出去鴾禲A佢點使真係阻止唔到,只怪港豬易呃。」

有人就為河童鋒辯解。「Titus HK Fok」稱,「Admin post架(謘^唔係佢本人蟀[(謘^!」「Gum Chan」也指,「可能Fb錯都唔定,有次我係(騿^屋企出post,Facebook話我係德國出post。至於佢(黃之鋒),最好講清楚啦!」

截至今日凌晨截稿前,本報記者都未見河童鋒回應質疑,而一向頻密打卡的河童鋒,昨日竟然只得兩個新post,明顯少於前日的5個,實令人聯想到「有陰謀」也!

所謂「見微知著」,「有怎麼樣主子,就有怎麼樣的奴才。」河童本人日日要向「關公」求助,其「下屬」又豈能例外?前晚,河童鋒到香港仔擺街站,更懶「親民」地在其facebook貼文道:「想問香港仔有乜好食?」大批激進「本土派」支持者就瘋狂恥笑。

網民「Johnath Bello Leung」恥笑:「你(河童)住海怡架(謘^,你唔知香港仔有咩食?連自己個區都唔關心,你都幾好野(洁^。一個南區人問香港仔有咩野(洁^食,人唔笑狗都吠啦。like 唔是咁呃既(鵅^。」 ■記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片