logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

高Ling性感現身 不避嫌賀鄧智偉牛一

2016-07-30
■林蓱M吳卓羲聚頭。■林蓱M吳卓羲聚頭。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)音樂人鄧智偉昨日40歲生日,前晚於中環舉行生日音樂派對,林腄B吳卓羲、黃宗澤、林盛斌(Bob )、苗喬偉(三哥)與太太戚美珍、薛世恆、林夏薇及蔚雨芯等圈中好友均有出席,而緋聞女友高海寧(高Ling)則以黑色低胸露背裝束性感現身。

高Ling前晚不避嫌出席,被問到是否以女主人身份出席?她否認道:「我無送禮物,只同佢講生日快樂,(birthday kiss?)唔需要。」她坦言是鄧智偉親自邀她出席,知道他會有一個小型騷,並會在台上唱歌。問到她會否上台合唱?她說:「唔會,佢至係主角,留返佢表演,我鬘x下支持。」當問到鄧智偉是否她杯茶?高Ling竟害羞說:「唔知呀,OK鵅A佢好有才華,人好好。」她又透露是經陳智燊介紹認識鄧智偉,之後也有保持聯絡,當問到是否已在發展中?她只稱對方是好朋友,但可了解一下,又稱自己是對方粉絲來睇騷。

三哥大女苗彤將為今年香港小姐日本外景擔任隨團攝影師,三哥否認有幫女兒穿針引線:「係余詠珊之前去溫哥華時搵我個女幫手,我都O魕C,我話有咩幫到?(有沒有酬勞?)唔知道,但後生女幾多錢都無所謂,當學洁A只係一蟈N咁大單!我有問過個女得唔得,但佢話『有咩唔得?』」三哥又指女兒很少替他拍照:「佢乜都影,只係唔影老豆,佢有佢鴷@界。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片