logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

粉絲怒插拒過票

2016-07-30

Marco Chan:「青年新政」一路飄忽遊移(猶疑),差館都未入過,提名狀都未交過,佢]堅得去邊?同乜鬼路?佢]除鬫P你]一樣後生之外,諗唔到有乜同路。

Marco Chan:我]支持的,係「本土派」,唔係新「泛民」和理非,講完。

Millicent Kwok:如果幫「青政」係還人情,唔該(黃台仰)私底下還,唔係用社會大義來交換。

Frankie Leung:「青政」?乜都冇做過想抽水垓慼H你當我地(])係白痴(癡)鷁楞均I

Castor Ho:絕對反對搵「青年新政」做「plan b」,呢班友好多係鬼。

Jon Lamberta:咪玩啦,梁頌恆同整個「青年新政」都是渾水摸魚的!

Mandy Wong:好幫唔幫,支持「本土」又點會支持「新政」,查實,再一次証(證)明港豬一大堆,不要問只要信。真係支持你地(])都灰。

詹次郎:好似你地(])逼緊我放棄你地(])恁(咁)。 

資料來源::facebook 整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片