logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

人拆台「青政」自拍 游蕙禎受靶認衰

2016-08-04
■游蕙禎等以「拆大台」為背景自拍。 網上截圖■游蕙禎等以「拆大台」為背景自拍。 網上截圖

「廉價抗爭」、「食人血饅頭」,由「青年新政」作出「完美」示範。前晚立法會選舉簡介會一片混亂,「本土民主前線」梁天琦向選管會主席馮驊爆粗舉中指,社民連、「人民力量」及「香港眾志」更衝上台搗亂。不過,以不滿「大台主義」見稱的「青政」,就沒有「跟住左膠拆大台」,而是以「拆大台」為背景輕鬆自拍,更擺上facebook炫耀一番,最後惹來劣評如潮,被質疑與傳統反對派「呃Like」無分別,是「食梁天琦人血饅頭」。「青政」游蕙禎見狀急忙「跪低」刪帖,翌日更發表「道歉聲明」,仍難阻大批網民冷嘲熱諷。 ■記者 陳庭佳

「青政」九龍西候選人游蕙禎前晚在出席簡介會期間,在facebook「開心share(分享)」,上載與「青政」梁頌恆、黃俊傑及「天水圍民生關注平台」王百羽等自拍,背景為「人社」及「眾志」等在「拆大台」,更加上一句「加油」。雖然游蕙禎其後刪帖,但自拍照仍在網上廣傳,分享者更包括「香港眾志」林淳軒,未知是否不滿「青政」抽水。

自打嘴巴文句不通 枉讀中文系

面對四面八方徹夜抨擊,游蕙禎昨日終於「跪低」發表「道歉聲明」,稱在會場自拍「極不妥當,亦對事件中所有受害人不尊重,本人謹在此正式道歉。」她稱行為有違自己一直的抗爭原則,自打嘴巴說:「本人難辭其疚(咎),謹以往後的抗爭,向公眾交代我所犯之錯。」

不過,她把「難辭其咎」誤植成「難辭其疚」,「向公眾交代我所犯之錯」更是文句不通,中文水平似乎與其嶺大中文系畢業學歷有出入。

只顧執死雞 惹「本民前」粉絲不滿

梁天琦冇得選後,「本民前」與「青政」合作,但後者立刻爆發「關公災難」,自然引起前者粉絲不滿。「Sukie Koo」批評:「監就梁天琦坐,議員就你]三條政棍做!」「唐德」就稱:「梁天琦黐鬻A]都唔慌有運行。」

有「花生友」調侃一番,「Julien Yau」提到「最緊要唔做浀陰o執死雞,開心事薄A一時開心得滯原形畢露好正常隉v。「Ng Kiki」更稱:「唔自拍點知個妝有冇花呀?」

支持游蕙禎的人死撐,「Fai Wong」反問「幾時變到影相係罪?」「Cristian Poon」則認為「在會場自拍關你們×事?」

九龍西直選候選名單還有蔣麗芸、梁美芬、狄志遠、黃碧雲、毛孟靜、譚國僑、黃毓民、吳文遠、劉小麗、朱韶洪、何志光、李泳漢、林依麗及關新偉。

網民「盲撐」「狠批」「抽水」混戰

盲撐

Fai Wong:幾時變到影相係罪?

Cristian Poon:人家已經發了聲明道了個歉就算了吧。更何況在會場自拍關你們×事嗎?影響到你們嗎?

Gavin Lee:真係要小心灠捸A而(M)家小小事都可以引致「本民前」同「新政」戰略結盟失效。會因「本民前」而支持「新政」鴾H,絕大多數都抱住五五波態度觀望中,一輸就會連佢]對「本民前」原本鴾銕驤ˋ擙I。

Edmund Chow:點解要道歉?黃洋達話佢悶到崏鰷K(w),都冇道歉。(上)星期六已經證明驉u泛民」只為抽水咱環扮抗爭,天琦等人冇得選佢]最開心。

狠批

Sukie Koo:監就梁天琦坐,議員就你]三條政棍做!乜洁u勇武抗爭」都無參與過,就想食饅頭入議會做返同「泛民」一樣洁I

唐德:次次衰鬙H為道個歉就無事呀?梁天琦黐鬻A]都唔慌有運行。

Chak Heng Chan:而(M)家講乜都無用,下下要畀(俾)人×先話知錯,3歲小朋友都識做。

Eric Chan:你]品嚐完天琦饅頭之後就開心地自拍,宣洩完開心黿◇就褸D歉?有冇咁so(蚍ヾ^呀?游小姐。

Eddy Poon:難辭其咎就自動消失於政壇!「人力」社記上台抗爭 ,你]在台下自拍,情何以堪?

Wing Lee:天琦鰜袕說A你地(])鰜蛂恁A搞×錯,仲點選你入議會幫我]發聲,賣樣呀?畀(俾)傳媒捧兩捧,無哂(晒)方向,好×失望!

龍家寶:「青年新政棍」,天琦人血鏝(饅)頭好味嗎?一諗起天琦的票會過晒薄A有時真係忍唔住笑!

抽水

James Kong: 自拍抗共,自拍建國。

Julien Yau:最緊要唔做浀陰o執死雞,開心事薄A一時開心得滯原形畢露好正常隉C香港有無民主關你咩事隉C

Cecilia Cheung:阿女,使乜道歉隉A5個人都咁開心,證明真情流露,發達啦!畀(俾)人話賤格咪賤格囉,成個「青政」都係咁政棍架()啦!不過如果道個歉又執到曭砟膠P情,亦都無妨鵅C

Gigi Leung:如果係「泛民」、「左膠」自拍,肯定死無全屍啦,道個歉就搞掂,真係便宜。抗爭現場咁開心打卡,真係好唔小心喎!

Ng Kiki:咁自拍影相又真係唔係錯喎,唔自拍點知個妝有冇花呀?好多貪靚少少港女都會架()啦,唔好怪我]港女啦!

資料來源:facebook

製表:陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片