logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:毛姨幫游BB洗底 網民:「獨素」難清

2016-11-01
■毛姨(中)帶游BB洗底,游BB(左)坐到縮晒膊。 fb圖片■毛姨(中)帶游BB洗底,游BB(左)坐到縮晒膊。 fb圖片

「青山新症」(青年新政)游BB(游蕙禎)上星期突破重圍入到立法會會議廳,除鬫酗@班「波皮會」反對派男議員護駕之外,公民黨毛姨姨(毛孟靜)視為己出咁攬到實,更令人側目。雖然游BB係咪議員仲係一個問號,但係佢早幾日掛住議員個名,同毛姨姨仲有一樣未宣到誓鴾p麗老母(劉小麗)去搵老人家飲茶,毛姨姨更加搭住佢膊頭影大合照,睇落好似好friend(友好)咁。有巴打覺得毛姨姨係想趁單司法覆核審理之前,帶游BB去洗底,亦有人認為毛姨姨想為傳統反對派爭取支持。不過,更多網民就話見到佢]三個就想嘔,游BB做乜都無用,睇購點洗底都好,都洗唔清佢體內齱u獨素」!

明愛上星期六舉辦「與立法會議員茶禳v活動,游BB、毛姨姨同小麗老母三個九西議員同一班老人家傾偈,事後游BB同毛姨姨都將活動相片放上facebook打卡,其中一張大合照見到毛姨姨搭住游BB膊頭,另一張就顯示游BB坐到縮晒膊咁。

游BB同毛姨姨,一個25歲,一個59歲,兩個政治取向都唔太一樣,點解會行得咁埋?「膠登討論區」鴾琤斐N各有解讀。「你太肥琤纂v覺得係毛姨姨帶游BB去洗底,令到後者睇落好似好關心社區,「為上庭打底。」「樂高」就話:「毛姨姨呢蠵籈r!出手幫佢]一把,不論最後成功與否,『泛民』都賺到多幾個在野議員同離地中產支持。」

網民:做乜都冇用 不如早割席

淪為眾矢之的鼢嘳B,連facebook專頁都變成洗版天堂,一出post(帖文)自然引來大批網民非議。「keith chan」直言「扮晒洁A見到你]三個好嘔心」,「Jack Hui」就認為游BB「做乜都冇用」,「你搞得『港獨』,鬘萿k會玩洁A根本就沒有做議員儭禤獢I」就連反對派支持者都唔幫佢,「Steve Chiu」慨嘆:「唉,以油雞這樣的言論只會為『泛民』添煩添亂。我內心真是很矛盾:究竟應該撐佢繼續做議員,抑或長痛不如短痛,犧牲『泛民』最重要的兩席,早點送兩位大帝上路!」

毛姨姨髽acebook相對風平浪靜,但都有一兩粒花生食鵅C相信係「熱狗」鵅uTracy Cheng」見到游BB坐到縮晒膊,就寸道「連坐鰜袧v相都完全無腰骨,好心份人正直灠捸v,俾人圍住鬧佢私怨行先,毛姨姨亦都加把口話佢唔公平,「佢只係唔想遮到後面位老先生入鏡」,幫游BB幫到出晒面。 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻