logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民質疑鬍鬚得把口

2017-02-08

Pat Tsui︰老曾的師爺團,有創意,但冇實際。

YC Yip︰唔賣地,祇(只)起公屋?何來金錢去支持公帑?起公屋都要金錢。大幅增加稅收,又得個講字。

Dowdow Mak︰奇怪,任內係土地發展委員會主席咁多年,唔見佢發表計劃,而(M)家至講?!唔通一早謀定做特首?!

Dixon Chow︰唔該講番一些你打算任內做的事吧!唔好再帶我地(])遊花園!

Jimmy Tsang︰佢話九成都得,要幾長時間去做先,大話怕計數,唔好U就U得架(謘^大佬!

Thomas So︰佢講的(齱^野(洁^都係唔可以太信做財爺年年估錯就知啦!

譚國雄︰隨便講鼢N當政剛(綱),冇評估能否實現,你信佢做得到嗎?

KL Gladys Chan︰全部土地用作公屋?無條件入住公屋的人,無新屋買,而要向二手樓宇底(低)頭,承受加價之苦?祇(只)為討好未有公屋市民,而忽略其他市民需要,也是下策。希望未來特首是要全面睇,否則,不平行(衡)發展,也另(令)人民失望。

整理:甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻