logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

視帝視后坐鎮50周年台慶劇 Bobby同坤哥交換靈魂

2017-02-21
■無足側y祝50周年,即將開拍台慶劇《誇世代》,高層曾勵珍、監製陳維冠率領60多位演員出席記者會 ,此劇卡士有睇頭,有視帝視后級演員坐鎮,包括歐陽震華、陳豪、田蕊妮、邵美琪、張繼聰、李佳芯、麥明詩等。■無足側y祝50周年,即將開拍台慶劇《誇世代》,高層曾勵珍、監製陳維冠率領60多位演員出席記者會 ,此劇卡士有睇頭,有視帝視后級演員坐鎮,包括歐陽震華、陳豪、田蕊妮、邵美琪、張繼聰、李佳芯、麥明詩等。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)無50周年台慶劇《誇世代》昨日於將軍澳電視城舉行開鏡拜神儀式,高層曾勵珍、監製陳維冠聯同歐陽震華(Bobby)、陳豪(Moses) 、田蕊妮(阿田)、張繼聰、邵美琪、麥明詩、李佳芯、森美及龔嘉欣等逾六十位演員齊齊現身拉紙炮切雙燒豬,埸面熱鬧。劇中飾演銀行家宋仲基的Bobby與阿田在劇中飾演夫妻,他的角色名跟韓星「宋仲基」同名,Bobby笑言唔係醜化對方,只係美化對方。

此劇為輕喜劇,卡士有睇頭,有視帝視后級的演員坐鎮,以尚家及宋家兩大家族為主線,飾演銀行家宋仲基的Bobby與阿田在劇中飾演夫妻,更跟吳業坤調換了靈魂。Booby指因為劇中多長輩,所以不叫坤哥,叫他做「Seven」,問到有什麼意思?他笑說:「冇咩意思,一個7字。」至於他的角色名跟韓星「宋仲基」同名,問到可擔心對方的粉絲投訴?他說:「我又唔係醜化佢,只係美化佢,有我去做宋仲基咪顯得真的宋仲基更英俊。」至於阿田就表示首次跟Bobby合作期待又榮幸,因細個已睇對方的劇集,更是她的偶像,今次還能演對方的太太就更開心。

陳豪加操拍劇騷肌

另外,陳豪於劇中飾演金融才俊,與森美飾演兩兄弟,他透露兩人更會有肉搏戲:「要除衫打Boxing,已經問鰼i繼聰點減,減肥容易但操弗難,而家要搭快班車谷大肌肉。」問到演出台慶劇會否感壓力?他說:「咩劇都唔係好理,難得咁多人腳同新鮮人,火花幾好。」當中要騷肌,已經向張繼聰請教操肌心得,他說:「盡趕啦!要趕快班車谷大肌肉。」

張繼聰艷福不淺

張繼聰表示角色不能透露,只可以講是他流住魔鬼的血同時又好有仙氣,而他飾演的角色更會與劇中尚家幾姊妹胡蓓蔚、鄧佩儀、莊思敏、龔嘉欣、江美儀及譚凱琪有感情線,艷福不淺的他笑說:「韋小寶咁。」他又透露劇中要茩I心騷肌,故由農曆新年已開始操弗,並已增肥了十磅,不過就連累他做商演活動時無西裝合穿。說到他拍劇經常要減肥操肌?阿聰無奈的說:「始終係新一代艷星,我已經叫監製講唔好又露腹,唔想又食白烚雞,而家終於可以同家人食飯,鄰里關係好了。」

麥明詩表示在劇中的角色缺乏自信,媾仔唔叻,更被人搶了男朋友。問到是否與現實中的她相反?她笑說:「每個人有些位很有自信,有些位就沒自信,我可能做戲方面唔夠自信,我就囿藃琩S自信的位出來去演繹角色。」她又直言小時候曾試過被人搶男友,但自己就應該未試過搶人男友。有指她要用交友apps去結識男仔?麥明詩就否認:「唔係,唔好咁講,都係以前下載來玩鵅A唔覺得做藝人同其他人有咩分別,既然普通人都可以下載,我都下載來體驗,但就無成果,因為工作比較忙碌,都係得閒E鵅B睇麍菕A無真係玩。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻