logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

薯粉VS胡粉

2017-03-23

薯粉力砌

Kwok Chi Wong:刻薄d(齱^講句:乜莊陳有有眼睇?

Susan Se:好,你社福界誓與民為敵,即社福界是市民的公敵 !

Maddy Ng:胡官係(騿^港大民調民間公投支持淨值都係負數,仲想夾泛民投俾(畀)佢?

Lavender Choy:胡官的兒子除了是政協外,媳婦是內地官二代,你又知不知?

Annie Ki:唉......一早傳胡官是??JT(曾俊華)票,點解唔考慮這一重點?唔好再辜負港人寄予的期望喇。

Wong Kai Yui:好聽叫擇善固執、堅持己見,唔好聽就是死牛一面頸。還有很多,基於敬重莊生,我不寫出來。

Kityee Chow:社福界選委同林鄭同一類人,抵當年授(受)一筆過撥款之苦,都吾(唔)醒目,所以蠢奴才何其多,最a(慘)害死香港人!

胡粉力撐

Sam Wong:而(M)家d(齱^薯粉假戲真做連同路人都攻擊,黐晒線!

Lili Cheung:有些人真的以為自己可以造王,投入程度同迷信無分別,為求目的可以不擇手段,為左(驉^贏就唔理理念,但......我就唔信曾生係救世主囉!

秦于岳:民主300(300+)為髐@個冇根冇據鴭瓵袚t票觀點,就 All-in 俾(畀)哂(晒)300幾票鬍鬚,真係唔知佢地(])蠷Ц係點讀番(返)薄C唔知叻得過小學生幾多呢?

Lili Cheung:好多薯粉打手,個個都講到曾生係救世主咁,反而令人越褻V討厭曾生,好學唔學5毛手法,唉∼

Micro Lao:薯片對8.31妥協,香港佔中的120萬人去曬(晒)邊?唔係對8.31不妥協咩?咁戈(鶠^D(齱^支持薯片,又出去佔中的人,為左(驉^咩?薯片全民退休保障去左(驉^邊?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻