logo 首頁 > 文匯報 > 新聞專題 > 正文

【特稿】「白票黨」又內訌 「黃絲」鬧死不認錯

2017-03-27

與一批「自決派」立法會議員在選舉中投白票的社民連議員「長毛」梁國雄,昨日在特首選舉結束後,為自己「錯判形勢」而道歉,又呼籲各其他反對派選委「抹去」過去的分歧,一起到中聯辦外示威。不過,投白票的朱凱Y及邵家臻就堅稱「我]冇做錯」。不少「黃絲」鬧爆眾人剛愎自用、死不認錯。

梁國雄此前不斷批評撐曾俊華的反對派選委。昨日在「民陣」的遊行後,他聲稱自己以往擔憂中央支持曾俊華,倘加上「民主派」的支持會造成「天下無敵的候選人」,現在要為自己錯判形勢而正式道歉。他其後在fb則聲稱,「要和解的話,下個禮拜發動群眾去中聯辦,......聽住,所有叫我去死鴾H,下個禮拜一齊出薄A我]要起死回生。修補裂縫係多餘鵅A大家一齊為新鴽靰妍洁A唔使等七一,下個禮拜就做!」

投白票的社福界議員邵家臻稱,「好多人話識錯我......我相信我麰鴢h,我冇做錯。」「香港眾志」主席羅冠聰堅稱,反對派「全押」建制派成本太高,故自己堅持投白票。朱凱Y則稱自己對「民主陣營」鬧交感到「好難過」,又稱「民主派」一定要「企穩」云云。

他們的一批支持者就出聲撐。「Mensa Fung」稱,「長毛你冇做錯到,就算你投唔投票林鄭都過半,這是假選舉。由始至終我都認同你想法,唔明你既(鵅^人由得佢地(])唔明,日久見人心。」「李冠榮」稱,「呢班人真係好恐怖,又係你]笑建制派選委投票時冇自由意志,而家長毛,羅冠聰,朱凱迪(Y)佢]用自由意志投票又比(俾)你]×,咁即係點呀,你]講×晒啦!」

知名「左膠」林忌也有發帖批評梁國雄,社民連副主席黃浩銘即留言反擊。林忌狠批,「梁國雄自己都出來認錯判形勢,朱凱Y同一眾左翼居然出來話梁國雄冇錯,道歉只係『客氣話』。偉大的左翼永遠都冇錯,錯的係市民,對唔住呀偉大政客,我地(])辜負左(驉^你地(])呀!......佢班『兄弟』,卻好似擔心佢唔死,曾偉雄上身--『你地(])冇做錯』,甚至反過來鬧人,這就是左膠圍爐死不錯認(認錯)的後果。」

網民譏圍爐 「唔死都冇用」

不少網民也留言大罵。「Judy Tsui」稱「梁國雄雖然剛愎自用,但都懂say sorry」,而標註是「朱凱迪(Y)唔死都冇用」。「Kathy Fung」稱,「你自己慢慢抗爭啦,一個與民意反對的選委同行抗爭,Sorry lor(囉)阿哥 we can't support you!」「Taro Lee」揶揄道,「再信你班政棍,我會自己去驗腦!」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻