logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

胡杏兒停接劇努力造人

2017-03-31

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)胡杏兒和袁偉豪昨日到中環出席活動,並擔任開幕剪綵嘉賓。 杏兒表示出席完活動後,晚上又會出席陳敏之囝囝「冬至」 百日宴,並透露會送上利是最實際,因敏之已收到很多禮物, 又有很多贊助。問到杏兒有好消息宣佈未?杏兒不好意思說:「 每次出席活動,大家都催我生B,真係唔好意思, 希望快囓i以向大家報喜。」她笑謂內地電視劇已拍竣, 暫時不再接拍新劇,可以努力造人。

袁偉豪在活動上表示喜歡品牌的泳褲,問是否要騷肌吸引異性?他說:「唔係,係想荓o靚,我鍾意款式有型的泳褲, 但唔能夠太露骨太短和太細條,參加香港先生選舉那條泳褲係我蚢L最少布的一條,(唔敢再蚎搚荓曭a褲? )睇鵀傖N人搵我做騷,或者曬太陽想曬得均勻就會。」

另外,同場的陳逸璇之前盛傳跟墨西哥籍老公離婚, 前晚她終於承認已離婚,結束三年婚姻,她強調分開不涉及第三者。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻