logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

嘟姐撲飛睇孔劉

2017-03-31
■鄭裕玲■鄭裕玲

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭裕玲(嘟姐)與與伍家謙昨日到銅鑼灣出席活動, 提到她最近迷上的韓星孔劉將於五月來港舉行見面會, 問嘟姐到時會否去見偶像?她說:「睇龠R唔買到飛啦, 如果到時唔鰣輕銧N無緣!」嘟姐又談到近年對飲食要求十分高,更戒吃消夜:「 近年我都係做主持工作多,都冇乜需要開夜, 所以我冇食消夜十五年,同埋M家好少飲酒,因為近年飲完, 第二日都仲好似有宿醉會頭暈,同埋怕肥,所以最多飲一、兩啖。」 她又笑言自己很有定力,不怕朋友深夜在社交網站發放美食相片。

談到工作,嘟姐透露稍後會去拍《Do姐再Shopping》, 會同農夫、黃翠如、蕭正楠,去三個不同地方拍攝, 不過因為蕭正楠夾唔到檔期,所以會同翠如分開去。 蕭正楠曾呻過因拍攝這節目而打亂了與翠如的旅行計劃?嘟姐笑說: 「叫埋翠如薄A歡迎佢出現,唔好鱁眾冇得玩,( 有傳他們去秘婚?)我們拍節目果時?好呀,等我拍洈薄C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻