logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

陳凱琳爆男友 在街追住小朋友玩

2017-03-31

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳瀅、陳凱琳(Grace)、龐景鋒及女友楊埕昨日到一間鞋店出席慈善義賣日活動,陳瀅更帶同兩隻愛犬出席,期間她被手抱的Diesel拉開衫領,嚇得她大笑起來,而與Grace同屆的落選港姐張敬仁就成為首位客人。 陳凱琳昨日未有帶同愛犬出席活動,她表示家中也有養一隻狗,但她工作時間長,所以由嬤嬤幫手照顧。 說到郭富城都結婚了,她們也是時候?Grace 說:「唔同人有唔同時間,慢慢來,等工作穩定先,雙方都冇壓力,順其自然。(唔擔心男友年紀大,生同BB有距離?)唔擔心,每個人都有自己Ready時間,以前佢忙建立事業,M家更加穩定。 (會唔會冇精力湊B?)唔會,佢好鍾意小朋友,有時在街會追住小朋友玩。(係咪同你暗示?)唔會,我驚我唔鰜訧都跟住齯p朋友,(你證明佢精力充沛?)係呀,如果佢做爸爸會好有Energy。」問到嘉穎是否有心有力?她就笑而不語。

龐景鋒讚卓林很乖

龐景鋒昨日帶同灰色毛的愛犬醜百怪(英文名叫Ugly)出席活動,他指Ugly經常跟媽咪出席活動,已見慣大場面。與吳卓林份屬好友的他,被問到可有聯絡過卓林?他表示沒有時間聯絡,估計對方正忙於處理家事,亦不清楚她在哪裡居住。他指心目中的卓林很乖,經常會發短訊問他關於讀大學的事,又叫他教她武功,但又要忙於考試。問到可有傾家事?他說:「反而冇傾,佢鍾意藝術,個腦飄住些畫術,所以我好欣賞。」說到有傳吳綺莉教卓林吸煙及飲酒?龐景鋒認為飲酒都很正常。他又指卓林曾發訊息給他表示好想好想去外國,他就答對方,既然喜歡藝術就應該去美國。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻