logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】網民:唔怪得港大排名年年跌

2017-04-06

香港大學被爆出疑有男生遭同學以下體拍頭凌辱,影片在網上瘋傳,不少網民狠批要將涉事學生踢出校,又揶揄港大應改名為「香港性大學」、「港大同志會」等;亦有網民批評這些變態行為是將快樂建築於他人的痛苦之上,做法幼稚,質疑大學生「讀屎片架(謘^」?

不少網民在多個網上討論區留言大罵。網民「cwilson1」指,「港大屢爆學生淫亂、淫虐事件,怎(點)解都冇香港發言人出來向社會大眾解釋」,又質疑「而家港大係咪變了雞鴨店先??」「nashwan」亦道,「現在鵀~輕人係咪比人洗哂(晒)腦嫁(謘^, 咁白痴鵅v。「R1」則質疑道:「港大同志會?」

有不少人則對港大生感失望。網民「sing9304」稱,「如真係港大鴷誚a生,替香港前途擔心」。「Inty Chu」亦批評「不知所謂的變態行為,如果社會冇道德觀念,社會就會亂,唔係要老土,而係呢囍甈鬥Y自私,將自己鴽祤眱媬v鬺O人齔h苦身上,好好玩咩好幼稚囉,大學生讀屎片架(謘^」。有網民慨嘆道「唔怪之得(港大)排名年年下跌喇」。 記者 周子優

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻