logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

梁啟智譚凱邦都俾人鬧

2017-04-24

陳洛生︰多謝你這個左膠×頭的意見,香港搞到今時今日的境地,你們左膠「功不可沒」,中國政府會多謝你。

Yan Chan︰就係你地(])d(齱^知識份(分)子咁on(戇)×,大陸人先有機可乘。......唔肯融入香港,又要做香港人,係咩邏輯?我知你地(])知識份(分)子又會問,你點知佢地(])唔肯融入社會,所以點解trump(特朗普)可以做美國總統,因為有你地(])呢d(齱^思想違反人性既(鵅^知識份(分)子。

Patpat Lau︰我一直都認為要反省的是偏袒中國人的香港知識份(分)子。

崔定邦︰如果香港人移民去到英語地區例如加拿大,在公共地方如果講廣東話,他們應否被加拿大人鬧呢?

Natalie Hui︰其實亦不必有這樣看法,例如我生活在加拿大,出街同屋企人都係講廣東話,唔係英文或法文,亦唔會有人覺得有權要求我講英文同法文,否則叫我地(])返香港。 Diversity and inclusion(多元與包容)都係民主的重要價值。

Helix Ha︰如果你認為鰣輕銙s傾計(偈)語言都要限制,就應該所有非廣東話都限制,唔應該針對普通話......作為政治人物,就算你有偏見,都唔適合公開散播仇恨,咁樣只會對你不利。

資料來源︰fb留言 整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻