logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

李克勤想請慧嫻做特輯嘉賓

2017-04-28
■薛家燕、李克勤、肥媽、露雲娜及陳潔靈等錄影《流行經典50年》。■薛家燕、李克勤、肥媽、露雲娜及陳潔靈等錄影《流行經典50年》。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀) 薛家燕、李克勤、Maria Cordero(肥媽)、露雲娜及陳潔靈等,前晚於將軍澳電視城錄影《流行經典50年》,在節目大唱多首經典金曲。

克勤表示正忙於準備九月舉行的入行三十周年演唱會,將會為無貝褔嵾絳眽S輯,會返母校取景,他好想邀請陳慧嫻做特輯的嘉賓,因二人讀書時已認識,他說:「我係華仁,慧嫻係讀瑪利曼,大家在聯校活動表演唱歌,當時大家已經識,她當時的《少女雜誌》已瘋魔萬千少男,佢早我兩年入行。」談到張學友表示不參加內地歌唱節目,克勤表示有留意,並說:「每個人都有其喜好,冇話應唔應該,開心咪上節目囉,冇所謂。(評判認受性低?)家家有本難唸的經,每個歌手做每件事都有唔同原因,正如有人鍾意食牛肉,有人唔鍾意食。」

家燕姐推「薛家宴」套餐

剛由美國登台返港的家燕姐,主動提到近日有酒樓推出「薛家宴」套餐,連網民及吳業坤都以為是惡搞。家燕姐表示不是搞笑廣告,是她去年跟該酒樓合作,而「薛家宴」是對方的構思,她又笑說:「有網民就問係咪食薛家燕隻豬?唔係,係乳豬全體,大家唔好搞錯,同埋冰鎮鮑魚都係有得食,(可擔心被網友惡搞?)當宣傳囉!」她又笑謂若吳業坤去食,她會請對方食乳豬全體,還會送個十字步麵條。

肥媽的契仔陸浩明昨日三十八歲生日,問到契仔可有要她送禮物?肥媽笑說他不敢:「佢冇,我久唔久都有送玵q佢,我有廣告都叫埋佢拍,但佢有廣告就唔嗌埋我拍,佢話拍的廣告畀唔到錢我。」她謂早前一起開工時已送上生日蛋糕給契仔,又直言希望他早日成家立室:「成日食埋咁多補品,之前食完鮮奶燉花膠又嗌好累,快點生返個。」肥媽表示拍完《阿媽教落食平D》就會上郵輪登台,順道與老公及孫仔孫女去玩,六月就會拍攝一套網絡電影。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻