logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】雙邪DQ補選未有期 鴿黨搶位Cheap禎葡萄

2017-05-24
■李宗澤質疑袁海文。fb截圖■李宗澤質疑袁海文。fb截圖

傳統反對派猛話「青症雙邪」被DQ係「政治迫害」,但所謂「口中說不,身體卻很誠實」,佢]已經紛紛部署搶位。擔任民主黨司庫的深水鶧狦陪袁海文,近日在接受網媒訪問時直言有意參加補選,強調議席並不屬於任何人,應該由選民決定。他更批評Cheap禎(游蕙禎)的所為小學雞,故傳統反對派在補選中不應讓路給對方。Cheap禎就揶揄道:「佢係選舉主任?參選要問過佢先?」其後梗係網上鬧大交,「鴿粉」鬧爆Cheap禎辜負選民期望,冇資格再選。「雙邪」支持者就猛話白鴿黨無恥咁話。■香港文匯報記者 羅旦

所謂「有食唔食,罪大惡極」。袁海文近日在接受網媒《香港獨立媒體》訪問時,稱自己「積極考慮參選」,更明言傳統反對派不存在所謂「應有之義」,不應該讓路予Cheap禎,因為她和同黨梁頌恆「做了十分小朋友的行為」。又稱「議席唔屬於任何人,我睇唔到要畀返『青政』,因為市民已經畀鷑鷛|佢]」。但就贈慶道,倘「自決派」的劉小麗因宣誓案而被取消議員資格,對方可以有「優先參選權」喎。

公民黨及民協在九龍西都冇晒議席,係咪應該有「優先權」?袁海文就話應該舉行有「公平競爭」的「初選」,「大原則應是守住『民主派』一席,所以補選不應有太多的限制」云云。

不過,咁講同當年民主黨鷊s界東補選時,死都話個位係屬於公民黨,所以呼籲選民投畀戇橋(楊岳橋)又唔同彏{?

陳展浚做「炸O」話食相難看

做議員可以撈到一大筆,你以為Cheap禎真係會好似佢口中咁講,話目前只專注官司咩?Cheap禎近日在fb上載驉u新民主同盟」范國威鶿q「我唔見洇畯n自己囿臐v的帖子「明志」。

她的前助理李宗澤就在fb轉發了該篇報道,Cheap禎更留言回應:「佢(袁海文)係選舉主任?參選要問過佢先?」

前民主黨成員陳展浚也發文道:「無論要『初選』又好都擺明唔會係『青政』選返,食相難看,真心相信鶡鴙曮Y人真係無乜資格做『民主派』。」

激進派批餓鬼搶屎被罵「本土狗」

激進派網民「Alex Cheung」發帖批評傳統反對派一直打壓激進「本土派」,「湯家鏵(驊)當年新東退黨辭職,辜負投票俾(畀)佢既(鵅^市民。『泛民』可以咁無恥叫大家顧全大局,還返個議席俾(畀)佢地(])。搞到梁天琦高票落敗!今日,梁游被DQ,受到『政治打壓』,『因人大釋法而被褫奪議席』,......『泛民』卻好似餓狗搶屎咁......」

傳統反對派支持者「Edmond Kwok Alex Cheung」就留言反駁:「講到話係『泛民』叫人顧全大局,楊岳橋先贏。唔該你呢d(齱^『本土』賤狗,尊重嚙鴷蟆捸I上年新界東補選,市民已經將神聖一票,投向楊岳橋,令佢勝出啦!」

其實,大家都係爭議席,何必分得那樣細呢?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻