logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】斥狗達用完即棄 「法國佬」人財空

2017-06-07

外號「法國佬」的張珈衍,本來一直是「熱狗」內部的中堅成員,長期參與「熱狗」的行動,更曾因涉嫌衝擊立法會大樓而被捕。不過,他近日大爆「狗達」(黃洋達)覺得被政府控告者會有「光環」,有利選舉,故「好×鍾意齯H有案揹魒迭v,要求他參選。結果女友向他提出分手,而且最後還被「狗達」棄如敝屣,遂與「熱狗」決裂,而此舉令他的財政狀況出現問題,可謂是「女人錢財兩失意」。所以話,加入「獨派」,「不可一,不可再」,否則定悔之莫及。 ■香港文匯報記者 鄭治祖

「法國佬」近日在「無敵神駒」仇思達的網台節目上大爆「狗達」及「熱狗」的劣行。自稱因為教車師傅的工作性質,甚少參與示威遊行的「法國佬」聲稱,在違法「佔領」期間,「狗達」分了一隊「紅旗」的人給他管理,負責做「光復行動」、狙擊行動等,但他當時已經「不情願」,「我愈出名,蠷ル芛U唔×搵我去學車,個個禮拜去『光復』,見×到我上報紙,係人都以為我轉×鬫獢A連我囍畾a都以為我轉×鬫鍐{!」

日日有任務 「請假」即冷待

為此,他決定向「狗達」提出要「請假」,「本身我做緊鶗髐u黻暋D,你仲要我個個禮拜去『光復』,一三五去差館『聲援』,跟住唔知點樣二四六又要開會講下次行動洁A×你老母,咁我做×咩,咁我咪同黃洋達講囉:喂,畀兩個月時間我得唔得,我想請兩個月假,唔掂喎,你都知我做邊行謚捸A我手停口停,你畀少少時間我啦,我間教車公司真係執笠謚捸I」

「法國佬」引述「狗達」回應稱:「咁你唔×使做(『紅旗』『旗主』)啦,你鍾意自己留騿y熱血政治』做主持,你老哥鍾意點就點!」言下之意,是狗達對沒有利用價值的「手足」毫不尊重。

愛手下有案在身添「光環」

「法國佬」又憶述自己在違法「佔領」期間涉嫌衝擊立法會大樓,並踢爆「狗達」當時已在盤算之後的立法會選舉,「黃洋達佢好×鍾意齯H有案揹魒赯嚏A可以選舉呀嘛!(點解?即係有『光環』?)係呀,『佔領』鶧}時,我仲未俾人拉黈伬唌A佢騿]『佔領區』)物資站已經叫我去選啦。總之邊個手足衰儭隉A佢都講坐完出虧}選囉!」

「法國佬」當時對此很不滿,心想:「×你老母,鶧}時『佔領』緊呀,講乜×狤嬼|隉I」到去年立法會選舉,「狗達」在報名參選時前一天、報名前最後6小時才找他去排參選名單,「喂!唔×掂喎,要你選喎!」

「法國佬」稱,自己當時的女朋友極度不希望他參與選舉,「女朋友之前曾斬釘截鐵同我講,你咪×去選呀,分手謚捸I」不過,他心想要「顧全大局」,決意打電話給女友通知這個消息,最終女友決定與他分手,「我女朋友收線前鼣怮嶀@句說話:你鍾意點就點啦!」

一時叫「抬轎」 轉頭又甩底

本來一心要助「狗達」出選,但數小時後卻又有翻天覆地的改變:「狗達」當晚改口稱:「都係唔×使要你(去選)啦,係呀!因為同天后娘娘擲過聖杯,佢話無問題喎。」

「狗達」與「法國佬」積怨愈來愈深,其後更在一次聚會上炮轟「法國佬」:「×你老母,叫你條×樣選又唔×選!」「法國佬」當時向「狗達」道歉:「對唔住囉,搵食呀嘛大佬!」「狗達」隨即拍^怒罵:「×你老母臭×,你要搵食?『班長』唔使搵食?阿熙(前『熱狗』李政熙)唔使搵食?阿力唔使搵食?×你老母臭×,我今時今日留你身邊袋『課金』呀,我對唔×住班手足呀!」

「法國佬」稱,自己對此感到十分氣憤,揚言要退回所有「課金」,不再在「熱血公民」做主持:「我無咩所謂鶖氶A我就一定唔×會袋謚捸I我有手有腳,我有搵錢能力,8萬蚊,我借貴利都要退啦!」他並訴苦稱,因當時長期參與「熱血公民」的行動,令到他的財政狀況出現問題,「我M家都未×回到氣呀,我M家都係乞米邊緣呀,8萬蚊我都係問銀行借謘I」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻