logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

周汶錡曾被前度投訴管太嚴

2017-06-28
■周汶錡的兒時夢想是成為舞蹈員。■周汶錡的兒時夢想是成為舞蹈員。

香港文匯報訊 周汶錡(Kathy)早前接受好友鄭紹康(Francis)的節目訪問。Kathy大談兒時夢想是成為舞蹈員,故由小學二年級開始,便學習中國舞、芭蕾舞,還去過不同地方表演,Kathy笑道:「直到有日,有人話我太高啦,做唔到舞蹈員,那刻我就夢碎了!」

Francis為讓Kathy「重操故夢」,特別安排Sunny教舞,拍攝當日,Kathy剛坐完月,跳舞動作不宜過大,經過一輪的甩拍子和手腳不協調後,Kathy跳得似模似樣,她開心笑道:「搞到我濕晒,粉都甩埋!」Francis單刀直入問Kathy當年是否被杜德偉的舞技吸引才拍拖?Kathy否認道:「佢跳舞係吸引,但拍拖唔關呢屭が捸A唔通佢鍾意我,又因為我荌疙翽c咩?」

Kathy和法籍老公Julien Lepeu拍拖七年結婚,Kathy自爆道:「七年之癢呀嘛,我都驚唔結就分謘A所以咪結囉!」Kathy老公是公認的靚仔,問Kathy有無擔心過?她笑茪炾搎﹛G「你唔問佢擔唔擔心我太靚女?」她不諱言以前很緊張和另一半的關係,經常要求對方報告行蹤,直到有位前度指她緊張指數有如媽媽,她才恍然大悟,她說:「佢『叮一聲』點醒鬻琚A以前我就係因為太緊張,太小氣,成日有拗撬。現在我改鬫菑v性格,凡事easy going!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻