logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】傻根洩私怨 狂踩「瀆誓四丑」

2017-07-19
■網民惡搞《老夫子》,將主角改做傻根呢個「老瘋子」。 網上圖片■網民惡搞《老夫子》,將主角改做傻根呢個「老瘋子」。 網上圖片

一聽見有補選、加上又有好事者叫主流反對派「總辭」,上年選唔到鵅u城邦派國師」傻根(陳云根),望到入議會逗糧奰ぁ,即刻醒神晒,連日出「鞭屍post」對「瀆誓四丑」同主流反對派踩多幾腳,甚至對面臨被取消資格(DQ)鴭瓵蛈菑v人、「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰)亦都唔客氣,話佢唔應該同選舉期間狙擊「熱普城」鵅u自決派」朱凱Y一齊扑咪。不過,玩開清算懮,就俾網民質疑佢係咪連蟲泰都想清算埋,又有人改歌寸佢如果再選「狂輸都無時定」。

不滿蟲泰與政敵同台

話說蟲泰同朱凱Y同樣俾市民入稟挑戰議員資格,兩個人一齊扑咪交代事件,點知傻根噚日凌晨就鐪acebook分享佢兩個扑咪嚘I圖,仲講鬙y:「站錯了。即使命運一樣,仇敵是不會站在一起的。」傻根私怨行頭,歸根究底都係去返上年選舉,有人影到朱凱Y助選團拉票鶧},係咁嗌「一票不投『熱普城』」隉C

有網民問係咪兩個人咁琱@齊出蟈N俾記者捉住問洁A傻根就話蟲泰要即刻彈開,「朱凱Y對於『熱普城』的敵對,超過『土共』。梁頌恆、游小姐(游蕙禎)、朱凱Y是政敵,他們被DQ,我額手稱慶。」不過,麜同「狗主」黃毓民麊妝窾矰丑A蟲泰企麜劗銦A仲講到聲淚俱下,M家佢咁話蟲泰,莫非係黐得「熱狗」過氣「首領」黃洋達太多,當人]只係一個幫過佢鵅u契弟」?

傻根噚日又將矛頭指向「四丑」之一麉尷Q炎,話自己明明之前提出過樓契過唔過到2047年黻暋D,但反對派就話係假議題,鰜媬v、測量、規劃及園境界「自動當選」麉尷Q炎冇出聲,「到我敗選之後,姚松炎重新高調地提出2047的議程。」佢仲越講越扯火,索性鬧埋成個主流反對派,話佢]為鬙揚辿菑v,放棄良知同專業道德。

批姚松炎犯低級錯誤

傻根咁多動作,黐開狗主鵅u無敵神駒」仇思達自然唔會放過抽水機會。佢話蟲泰之前仲為傻根同「熱狗」鼤M算行動保駕護航,甚至清到去狗主頭上都唔懸崖勒馬,仲變本加厲,M家議員資格朝不保夕,傻根就即刻清算佢,「『熱狗』出賣毓民,轉投陳云根,看來很快自食惡果。」神駒仲捉到傻根犯鱁禰遛欞~,講錯鱈尷Q炎騿u建測規園」界自動當選,「好心你查鴷×U啦懵×!」

而佢鴾@班「益友」亦都非常勤力,早前同神駒一齊改驉u歌神」許冠傑首《鬼馬雙星》做《吸血雙星》,寸盡黃洋達同佢老婆陳秀慧吸「熱狗」課金,其中一句窒傻根窒到啜核至極:「云根如選過,狂輸都無時定。」前日仲有人唱埋放上fbw。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻