logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】DQ者聯合記招被網民鬧爆

2017-07-19

以為團結就是力量?鬗牊麍ㄢQ法庭裁定喪失議員資格6個人身上就未必。反對派之前為鷟嬼|明爭暗鬥鬼打鬼,不同派系結怨甚深。不過,6個宣誓「玩洁v失去議員資格鴾牊麍ㄓ中H,噚日一齊開記招呼籲市民聯署,「要求還18萬選民政治權利」,結果就畀不同派系網民五花八門咁鬧爆。向來唔順眼佢]宣誓「玩洁v嚘竷薄A就鬧佢]咎由自取;社民連梁國雄(長毛)支持者就話長毛俾班新仔連累;有人鬧「四丑」竟然俾「青症雙邪」黐埋虧Y人蠢冇藥醫;有人就鬧「四丑」之前唔幫「雙邪」,M家又要合作等,呢班人可以俾人鬧屩I真係多到數都數唔晒。

多個團體噚日開記者會,聲言反對政府「褫奪」議員資格,要求還18萬名選民政治權利咁喎。6個已經失去立法會議員資格鴾H,包括「青症雙邪」游蕙禎同梁頌恆、長毛、「香港中箭」羅冠聰、劉小麗、姚松炎,噚日更同場現身,鬧爆政府。之前一度沉寂冇人理鵅u雙邪」,噚日仲有得拎住支咪發言w。

佢]今次出麰威I,就係叫廣大市民聯署向政府施壓,仲話噚日已經有2萬人聯署喎。當然仲有呻窮啦,講鼣^費如何難以負擔。另外,游蕙禎亦乘機話,會鬗W訴問題上同反對派溝通,「商討法律觀點」。

不明宣誓定義 質疑智力

有關記招噚日都有鷅穭W直播或流傳,雖然有佢]鴾銕貜怚[入鬧爆政府,但同時亦引薑j批網民負評。向來唔順眼佢]宣誓「玩洁v嚘竷薄uCha Cha Lam」就指出︰「20,000個簽名for(畀)邊個先?你]每人本身係有幾萬票選出來架(謘^嘛,4人共十幾萬啦!咁現在先得2萬個簽名,三分一都無。」「Chiupo Lini」就反問︰「十八萬人選鰳Z豬出薄A能怪誰?」「Siu Jer」就話︰「一個智力正常鵀谷~人係會明白宣誓鴭w義係點,當然你有權利去講任何炾捸A但同時要自己負責返個後果,講到底,無人迫你去咁宣誓架(謘^。」

就連反對派陣營支持者黚d言都互相指責。「Kelvin Lam」針對班年輕人話︰「長毛真係慘,為民請命咁多年畀班新仔拖埋落水。」「Sam Lung」就針對「雙邪」留言︰「人蠢冇藥醫,黐埋兩隻鬼度做乜,方便鬼仔通風報信咩!」「Ruby Chiu」亦話︰「好傻瓜,有無想過2個二五仔會leak out your defense strategy(洩露你幭G護策略)? 」「Dickson Yun」更鬧道︰「搵鬼上身。」

不過,亦有人針對「四丑」覺得佢]利用人。「Connie Tse」就話︰「還十八萬選民的權利,但眾籌就只係4個『DQ議員』,有蚍お伝N4個,有利用價值時就6個,真係好公義哦。」「Winnie Ng」亦話︰「之前又唔見你們聲援梁游,現在自己做錯事,又想一起合作幫忙,你認為有用嗎?」「Cha Cha Lam 」就醒起劉小麗大把錢唔使人幫,留言問︰「小麗老千按晒虃茈慼H」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻