logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「機師豪」扮專家「實測」 網民批取巧搵謙x

2017-08-09
■譚文豪俾網民寸到冇聲出。 譚文豪fb截圖■譚文豪俾網民寸到冇聲出。 譚文豪fb截圖

為鱁菾I高鐵鵅u一地兩檢」,反對派可以去到幾盡?公民黨立法會議員、飛機師譚文豪就決定搭高鐵扮專家,前晚深夜鐪acebook發佈一段所謂「實測」片,以為佢有咩驚人發現,原來係比較鶷`圳搭高鐵轉車去廣州東站,同鶻s州東站直接搭和諧號去深圳邊個快齱A咁當然係後者快灠捸C有網民都忍不住留言寸佢︰「邊有理由只比較去東站既(鵅^時間咁屈機。 等於比較香港過九龍時間,但只計去西隧出口九龍站時間,咁當然得西隧合理。東隧炸左(驉^佢得啦。但過海唔係只去九龍站。廣州市亦唔係得天河北一個市中心。」

亂比高鐵和諧號 唔識用App買飛

譚文豪前晚鐪b貼鰿q片力踩高鐵搵笨。佢話,自己由深圳福田出發,排鬫言b個鐘隊先買到飛,仲要係得企位冇坐位,要去到偏僻齔f禺再轉車,總共要95分鐘。之後佢就聲稱用「正常香港人來回廣州鴾隤k」,搭返和諧號返羅湖,只係用78分鐘隉A結論就係高鐵搵人笨,真係開心大發現啊,連佢鴾銕貜抭ㄧ隉J「先唔理有無point。拍得好用心。」

不過,好多網民已經麜呢段描述度搵到N個「吐槽點」。首先就係佢呻黿げ什暋D,「張亦霖」就直接話「係妳(你)豬先會排隊買票」,仲話其實有App可以買飛,唔少網民都留言認同。「Ronald Lam」亦表示︰「有『一地兩檢』之後,就已經唔需要響福田站排隊30分鐘購票。」

其次就係鬧佢鴾騆偏頗,「George Mak」就話︰「去廣州東站就當然搭返東鐵啦。 但去廣州交易會場,東站南站坐的士就差唔夠十分鐘。 去港人熟悉既(鵅^白天鵝上下九路步行街,車程無分別。去河南區更係南站近。邊有理由只比較去東站既(鵅^時間咁屈機。 」「Chung Chung Cheung」亦話︰「最on(戇)×既(鵅^係,竟然選搭高鐵去廣州市中心,而唔搭和諧號,自己搭錯車,然後走去鬧人。」

齋搭去廣州 短視唔熟書

有人就笑譚文豪短視。「Ann Tang」就話︰「覺得撘(搭)高鐵的只去到廣州,目光真係短淺,亦証(證)明你根本對內地交通網絡不熟識!南站可轉乘到其他的地方好多呢!」「Wai Yee Lau」亦表示︰「係囉,講來講去都係去廣州,我重(仲)以為廣州係終點站。」

有唔少人黚d言就突破盲腸。「Ming Ma」就揶揄︰「廣洲(州)南咁偏僻都多人到得企位......?」「Joshua Fong」亦話︰「成件事最離奇係你上到大陸(內地)。」「John Common」就表示︰「你幭瓡隢Y因為高鐵唔係想像中咁快,所以我]唔差在再阻一阻佢。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻