logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

網民鬧爆「戴妖」

2017-08-31

Linda Kot:戴妖造(作)亂4年多真是遺憾!我們香港市民不要再繼續遺憾下去!堅持港大校委會要開除胡說八道的法律(副)教授戴耀廷!以免為禍後代,後患無窮!

Jacky Chan:呢個戴耀廷最近發表翵末袡磞b令人氣憤,滿口歪理,畀呢種人繼續教學,係教育界鴾ㄘ砥I

Wendy Tang:大家齊心便事成 !一齊合力踢走戴耀廷呢隻魔鬼 !佢無資格鬗j學執教鞭,要辭退他免青少年被他思想毒害!

Keung Chun Chui:戴生所做的事情,到底是公義,還是政治?如果是政治,就要預對手窮追猛打,就算是秋後算賬都要有心理準備。如果是公義,又是什麼公義呢?爭取「公民提名」就是公義,爭取不到,就霸路衝擊便是公義。說到底就是不敢面對議會政治,不敢面對法庭判決。呢類街頭公義,又是否大部分香港人接受呢?

Tse Wing Ka:講鬫n多次,如果係咁公義鵅A佢同「泛民」班仔女點解一個都唔覺佢]出現過(騿^「佔中」、掟磚?

Po Ka Wan:正一契弟,猛咁煽動人家囓J女出褶d洁A自己囓J女就收埋。

Eric Au:「黑金」亂港,「唯發達易」,非炒不可!

Chi Shing:港大一日唔炒戴狗,政府一日都唔好再資助港大。

Ho Sun Chan:還我乾淨大學校園,呢幾年真係唔想同人講自己係HKU舊生,not proud of myself(不因此而自豪)。

Moss Kwok: 一同炒晒「黃絲」教棍,鍾庭耀、陳文敏、戴耀廷、張達明,呢班大毒瘤集團。

資料來源:facebook留言

整理:香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻