logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:學生會寬己嚴人獨裁噁心

2017-09-09
■有中大學生批評學生會,只准一種聲音貼滿民主牆。■有中大學生批評學生會,只准一種聲音貼滿民主牆。

中大學生會為了鼓吹「港獨」,寬己嚴人,一時無視規矩及校方指示,在民主牆上貼滿「港獨」海報,但當其他學生想表達不同意見時,又立即搬出規矩稱「不可遮蓋其他人的言論」。有學生明顯不滿有關做法,前晚深夜透過「CUHK Secrets」發言,直斥︰「咁即係民主牆已經冇任何人可以用,只準(准)有一種貼滿全版嬼n音,冇人可以講任何其他意見。咁鵅y民主』真係好嘔(噁)心,同獨裁政權毫無分別。」

該名學生直言學生會「黐線」,並說︰「你用同一張poster貼滿成個民主牆,完全冇留任何空位俾(畀)其他人,跟住人地(])只係貼一張,只係一張其他聲音黚上去,學生會就即刻搬民主牆規則出黎(薄^話不可遮蓋其他張貼。」他批評有關行為霸道、獨裁。

雖然有關貼文的160個表情回覆中,有151個均為Like,反映獲得大多數同學認同,但不少好勇鬥狠、為學生會辯護者繼續留言謾罵。「Tom Lau」就辯稱︰「同一張poster貼滿成個民主牆係校方拆banner(『港獨』橫額)引起既(鵅^反彈。」「Will Wong」則攻擊發帖者說︰「樓主將『貼poster行為』等同『香港實行民主』,然後話民主嘔(噁)心,這是一種偷換概念。樓主要讀下(鵅^邏輯,唔想見中大多一位是非不分既(鵅^人,如果樓主係中大人既(鵅^話。」

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻