logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民斥毒害下一代

2017-09-09

Paul Lam:擇日不如撞日,星期日上演下(鵅^「流血革命」來睇下(鵅^,果(鶠^日好多(人)都唔洗(使)返工睇各位「英雄烈士」表演。

Aya Li:係咪流佢自己D(齱^血先,唔好推其他人子女出來流血。

Wing Hang Pang:期待流血因為流的永遠是別人的血。

Jimmy Chan:係流禷怚J既(鵅^血,條×街只會第一時間截的士走人!

YuFeng Cui:流別人的血,自己坐享其成。

Wai Pui Tam:我都期待呢班×街講得出做得到!

Dom King:香港警隊系(係)咪應該關注呢條廢柴了,有關言論顯示,呢條廢柴可能會對香港市民鵀w全同埋社會秩序造成危害。

David Cheng:這種所謂大學生,充斥在八大學內,如(特區)政府不執法,司法再縱容,教育工作者包庇,他們越會影響及感染更多年輕人。香港亦會失去這一代。

資料來源:fb留言 整理:香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻